Problem rentowności zakupów grupowych to raczej częsty temat artykułów oraz dywagacji. Nie jest to tak prosta myśl, jak mogłoby się uważać. Ponadto, zagadnienia rentowności powinno się rozważać z kilku perspektyw.

Data dodania: 2012-06-29

Wyświetleń: 1138

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Całkiem w inny sposób postrzegają to klienci, inaczej usługodawcy a jeszcze inaczej wortale, które zakupy grupowe reklamują. W poniższym wpisie postaram się przedstawić ów, dosyć interesujący temat.

Rozpocznę od swojego punktu widzenia, innymi słowy przeświadczenia typowego internauty. Zapewne zainteresuje to największą rzeszę czytelników. Co nabywa kontrahent, który korzysta z promocji grupowych? Jeżeli jest kontrahentem świadomym, to może skorzystać z znacznej jakości usług czy też zakupić atrakcyjne wyroby w cenach znacznie niższych, niż rynkowe. Upusty są niesłychanie znaczące, co niektóre sięgają chociażby 90% wartości produktu bądź usługi. Trzeba jednak trzymać rękę na pulsie, bowiem niektóre usługi okazują się ‘niepełne’. Bez wątpienia, jest to zaznaczone w ogłoszeniu, jednak powinno się pamiętać o tej sposobności i dokładnie czytać to, co zostało w owej ofercie wypisane.

Zastanówmy się nad tym, czy promocje grupowe są zyskowne dla usługodawców. Odpowiedz wydaje się jedna, gdyż skoro uczestniczą w tym zagraniu marketingowym to na tym nie tracą. Promocje grupowe dla przedsiębiorców to doskonała ścieżka reklamy swej gamy usług. Pozwalają one na znalezienie nowej klienteli, która przypuszczalnie na stałe zagości w progach salonu kosmetycznego, klinice masażu czy też w innym miejscu, które reklamowało się poprzez promocje grupowe.

Pozostają nam strony z ofertami grupowymi. Na czym one zyskują? No bo w końcu zarabiać powinny. Utrzymanie serwerów to wydatek znaczny. Jednakowoż administratorzy największych portali nie narzekają. Ogromna prowizja pozwala na pokrycie kosztów działalności oraz wypracowanie niemałych zysków. Jak najbardziej, szanse na kolosalne zyski mają zaledwie największe serwisy tego modelu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena