1. Bądź na każdym webinarze (szkoleniu internetowym) dotyczącym produktu lub planu marketingowego. Takie działanie sprawi, że będziesz wciąż skupiony i zmotywowany. Jest to bardzo proste do zastosowania a jednocześnie bardzo efektywne.
2. Uczestnicz w każdym wydarzeniu na żywo (konferencje). Podczas tego wydarzenia nie tylko dowiesz się więcej o firmie i produktach, ale także spotkasz wiele osób, które są zainteresowane podobnym tematem. Wymiana doświadczeń z osobami, jakie spotkasz może okazać się bezcenna i na pewno podładuje twoje baterie do jeszcze bardziej intensywnego, skoncentrowanego na celach działania.
3. Nie zapominaj o rozwoju, na co dzień. Każdego dnia poświęć, chociaż 30 minut na rozwój osobisty. Możesz w tym czasie czytać poradniki dotyczące skutecznego wyznaczania celów, historie ludzi sukcesu, uczyć się skutecznej komunikacji, ćwiczyć odpowiednią mowę ciała, dykcję czy nawet uczyć się języków obcych.
4. Prezentacje muszą być na porządku dziennym. To właśnie wytrwałość sprawia, że ludzie osiągają sukces w MLM. Brak wytrwałości czy regularności sprawia, że ludzie ponoszą porażkę. Musisz wiedzieć, że ludzie nie przyjdą do ciebie i nie będą wypytywać o Twój biznes, choćby nie wiadomo jakby był dobry. To ty musisz iść do ludzi. Chcesz sukcesu? Prezentacje muszą stać się twoją codzienną rutyną. To czy odsyłasz ludzi do prezentacji online czy robisz je na żywo jest sprawą drugorzędną.
5. Naśladuj najlepszych. Postaraj się być w ciągłym kontakcie z ludźmi, którzy osiągnęli sukces w MLM. Ucz się ich sposobu myślenia i działania. Te same przyczyny dają te same efekty – to prosta droga do sukcesu.
6. Ustal osiągalne cele. Ustal cele dzienne, tygodniowe i miesięczne. Raczej unikaj ustalania celów finansowych. Skup się na działaniu! Zamiast będę zarabiał 1000 dziennie ustal, że zrobisz 5 prezentacji na dzień. Działając w ten sposób wcześniej czy później osiągniesz wysokie wyniki w finansach a do tego nie zniechęcisz się. Na koniec dnia będziesz dumny, że zrealizowałeś swój cel i zmotywowany do dalszego działania. Postaraj się nie wyznaczać nierealistycznych celów. Jeśli czujesz, że stać cię na 2 prezentacje tygodniowo ustal taką ilość i pomyśl, co możesz zmienić by w następnych tygodniach prezentacji było więcej.
7. Prowadź dziennik postępu. Zapisuj wszystkie swoje dokonania i spostrzeżenia. Dziennik motywuje do działania. Z doświadczenia wiem, że spoglądanie na koniec dnia na niezapisaną kartkę w dzienniku przyprawia o „białą gorączkę”. Te notatki będą także realnym zapiskiem twojego postępu. Gdy po kilku miesiącach spojrzysz na swoje zapiski zauważysz jak wiele się nauczyłeś.
Brak weny, pustka w głowie, poczucie odizolowania, niewielka liczba zleceń lub ich nadmiar z krótkim terminem realizacji – to główne problemy, z którymi borykają się copywriterzy. Nie zawsze piszą też na łatwe tematy, a często dany tekst wymaga wyjątkowej kreatywności. Gdzie szukać pomysłów?