0
głosów
- +

Blog jakich mało

Autor:

Aktualizacja: 03.10.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Środowisko eCommerce


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1802 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Blogów firmowych w internecie od pewnego czasu funkcjonuje ogromna ilość. Ich jakość bywa różna, od doskonale dopracowanych i ciekawych, tętniących życiem po te zapomniane, na niskim poziomie technicznym i merytorycznym.


Blogi stały się popularną formą marketingu internetowego, inteligentnie prowadzone mogą pozornie nie posiadać charakteru marketingowego, jednak dla wnikliwych i znających temat można nie trudno zauważyć w blogu treści nie tylko reklamowe, ale i seo. Założenie bloga nie należy do trudnych i skomplikowanych technicznie czynności, jednak z czasem problem stanowić może zamieszczana treść. O ile na sam początek mamy jako autorzy głowę pełną pomysłów, już po kilku tygodniach, czy miesiącach zaczyna brakować nam ciekawej treści, coraz trudniej o systematyczność dodawania informacji, a co za tym idzie spadać zaczyna popularność bloga w sieci.

Pisząc bloga na zlecenie firmy należy pamietać o interesach nie tylko danej firmy zlecającej, ale również jej klientów, przykładowo pisząc bloga kulinarnego dla klientów firmy dystrybuującej sprzęt AGD warto pomysleć o treściach, które z chęcią klienci poczytają, a na które nie ma miejsca w treści oficjalnej strony www. Niekoniecznie muszą być to ciekawostki kulinarne, technologiczne, jednakże warto wyczuć swoich czytelników, czego oczekują wobec bloga, a temu służą najlepiej komentarze i dyskusja. Dzięki aktywnym użytkownikom blog ma szansę zwiększyć swoją popularność, a także wykorzystać pomysły i treści nadesłane przez samych czytelników.

Blog kulinarny może, ale nie musi zawierać przepisów kulinarnych, które są typową treścią tego rodzaju blogów. O wiele ciekawszą formą będą obrazowe realizacje wybranych przepisów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń sprzedawanych przez firmę, właściciela bloga. Konwencja prowadzenia bloga opiera się jedynie na kreatywności autora bloga. Im mniej blogów podobnych w sieci do naszego, tym zwiększa się szansa na jego sukces.

Trudno czasem przebić się ze swoją ofertą i przekonać internautów właśnie do naszej strony, bloga, jeżeli zadbamy o atrakcyjność treści i szaty graficznej możemy być spokojni o pozyskanie fanów, którzy z czasem wygenerują nie tylko wysoką pozycję naszego bloga, ale również korzyści marketingowe. Podobnie jak w każdym innym działaniu marketingowym, również w formach marketingu online liczy się oryginalny pomysł i unikalność jako towar deficytowy w reklamie.

Zapraszam do zapoznania się z jednym z blogów firmowych v-dero.blogspot.com


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij