Czy zdarzyło ci się, że zmieniły się jakieś dane w twojej firmie i musisz nagle poprawiać wszystkie emaile na autoresponderze? Masz nowy numer telefonu, zatrudniłeś nową osobę do obsługi, zmieniła się cena produktu itp. Jeśli od początku odpowiednio przygotujesz swój autoresponder, taka zmiana wymagać będzie tylko jednego drobnego zapisu.

Data dodania: 2011-05-20

Wyświetleń: 1257

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Korzystaj z automatycznych podpisów (inaczej: stopek).

Jeżeli w treściach wiadomości pojawiają się informacje, które z dużym prawdopodobieństwem będą się zmieniać, wykorzystaj zmienne w postaci podpisów. Takie podpisy (nazywane w niektórych autoresponderach stopkami) możesz bardzo szybko modyfikować. Podpis wpisujesz na stałe w postaci tagu w treści wiadomości (jednej lub wielu). Jeśli później chcesz zmienić ten fragment, nie musisz wprowadzać zmian we wszystkich wiadomościach, czy nawet na wielu listach, tylko wystarczy, że zrobisz to w jednym miejscu.

Podpisy możesz też wykorzystać do szybkiej modyfikacji deaktualizującyh się regularnie treści.

Na przykład jeżeli co jakiś czas organizujesz spotkania promocyjne, to możesz informację o tym umieścić na stałe w wielu automatycznie wysyłanych emailach. W autoresponderze wiadomości wysyłane są do różnych osób w różnym czasie. W wiadomościach umieszczasz tag podpisu, w którym wpisujesz termin najbliższego spotkania. Kiedy nadchodzi dzień spotkania, planujesz od razu następne spotkanie i wpisujesz jego datę w podpisie, którego tag umieściłeś w wiadomościach. W ten sposób emaile z tym podpisem wysyłane automatycznie przez następne dni będą już zawierały zaktualizowany termin następnego spotkania.

Inny przykład. Jeżeli prowadzisz biznes sezonowy i co roku organizujesz podobną kampanię, możesz uzyć stale tego samego autorespondera nic prawie w nim nie zmieniając. Jedyna rzecz którą robisz, to zmieniasz rok w jednym podpisie. Uruchamiasz kampanię i we wszystkich emailach jest już nowy aktualny rok. Nawet jeżeli na liście będą te same osoby co w ubiegłorocznej kampanii, to i tak otrzymają one nowe aktualne wiadomości.  A ty wprowadziłeś tylko jedną małą zmianę!

Używaj więc podpisów. Myśl o tym już od samego początku, kiedy tworzysz emaile. W ten sposób oszczędzisz mnóstwo czasu w przyszłości i twój marketing będzie zawsze aktualny.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena