Rezerwowanie biletów przez Internet nie jest łatwe dla osób nieobeznanych z obsługą komputera. Specjalnie dla nich portal BiletyAutokarowe.pl wprowadził możliwość skorzystania z natychmiastowej pomocy konsultanta.

Data dodania: 2010-11-17

Wyświetleń: 1787

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Nowy mechanizm pomocy umożliwia użytkownikom portalu BiletyAutokarowe.pl rozmowę na żywo z dyżurującym konsultantem. Komunikator nie wymaga instalowania i jest łatwy w obsłudze - przypomina popularne "Gadu-Gadu". Pomoc jest bezpłatna.

- Konsultant odpowie nie tylko na pytania dotyczące obsługi portalu, ale również doradzi, na jakie połączenie warto się zdecydować - mówi Mirosław Nikolin, właściciel portalu. - Jeśli pomocnik jest akurat niedostępny, można zostawić wiadomość oraz numer telefonu lub e-mail. Odezwiemy się tak szybko, jak to możliwe.

Redakcja portalu pragnie także zachęcić podróżników do planowania wyjazdów świątecznych.

- Na to nigdy nie jest za wcześnie - przekonuje Nikolin. - Im bliżej świąt, tym więcej pojawia się rezerwacji, i tym większa szansa że bilety na nasz kurs zostaną wyprzedane. Warto zagwarantować sobie miejsce z wyprzedzeniem.

BiletyAutokarowe.pl to serwis, który oferuje Państwu najtańsze w Polsce bilety autokarowe, bilety międzymiastowe, bilety lotnicze, transfery na lotniska, a także wynajem samochodów na całym świecie.

W naszym serwisie znajdą Państwo wszystkie możliwe połączenia autokarowe między Polską a krajami europejskimi, kursy międzymiastowe, a także bilety na przeloty każdymi liniami lotniczymi na świecie. Dzięki systemowi rezerwacji online umożliwiamy wyszukiwanie tras, porównywanie cen oraz zamawianie biletów autokarowych i lotniczych - przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Aby odebrać bilet autokarowy, nie trzeba ruszać się z domu. Wystarczy dokonać płatności przez Internet, na przykład przelewem lub kartą. Wówczas w Państwa panelu pojawi się plik biletu, który można wydrukować na zwykłej domowej drukarce. Nie trzeba tego robić natychmiast - plik będzie dostępny zawsze po zalogowaniu się w panelu. Jak się zalogować? Wystarczy podać numer GID biletu oraz nazwisko kupującego.

Nie należy obawiać się utraty możliwości wydrukowania biletu, np. wskutek awarii komputera czy odcięcia prądu. Wszelkie potrzebne informacje, włącznie z linkiem do pliku biletu, zostaną przesłane na Państwa e-mail.


Zapraszamy do korzystania z serwisu www.BiletyAutokarowe.pl, a także do dołączenia do grona naszych znajomych na Facebooku.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena