Bez dobrej strony internetowej, doskonałej prezentacji walorów produktów bądź wizerunku firmy online nie zdobędziemy szczytów. Działy w firmach, zajmujące się reklamą i marketingiem dostrzegły już dawno możliwości jakie niesie za sobą internet i za pomocą niego podejmuj szereg działań, które zwiększają obroty przedsiębiorstwa. Wśród różnego rodzaju nośników reklamowych w internecie znaczącą rolę odgrywa pozycjonowanie. Co prawda nie jest to reklama sama w sobie, jednak dzięki skutecznym działaniom firm pozycjonerskich, nawet najmniejsza firma ma szansę „zawisnąć” na szczytach wyszukiwarek. Czołowe pozycje w wyszukiwarkach np. Google, które uzyskuje się dzięki pozycjonowaniu to nie tylko bezpośrednie zwiększenie odwiedzin na stronie oraz zwiększenie sprzedaży. To przede wszystkim długotrwała budowa marki, która po jakimś czasie staje się rozpoznawalna wśród internautów. Pozycjonowanie jednak nie jest tanią usługą. Wiele początkujących przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy iż żeby osiągnąć czołowe lokaty, należy przede wszystkim przygotować się na długotrwałą inwestycję: finansową i czasową. Przedsiębiorcy często tego nie rozumieją i po krótkim czasie mają pretensje do firm o brak efektów. Jeżeli komuś brakuje cierpliwości i nie może się doczekać aż pozycjonowanie jego firmowej witryny zdobędzie pierwszą pozycję w Google, może zdecydować się na wykup reklam w Google. Tzw. Google adwords to propozycja dla firm, które od razu pragną by link do ich strony ukazywał się na pierwszej stronie . Wystarczy wybrać odpowiednie słowa kluczowe, przeznaczyć odpowiednie fundusze i czekać. Minusem tego rodzaju kampanii jest możliwość utraty środków poprzez przypadkowe kliknięcia. Istnieje jeszcze kilka rodzajów reklamy i zdobycia popularności w internecie. Jednak kampanie na najpopularniejszych serwisach i portalach, w postaci banerów nie są tanie i mogą na nie sobie pozwolić firmy, dysponujące bardzo dużym budżetem reklamowym.
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, firmy muszą dbać o swoją obecność online, by skutecznie docierać do klientów. Jednym z kluczowych elementów tej strategii jest marketing treści, w którym artykuły sponsorowane odgrywają coraz większą rolę. Platforma Top Presell Pages jest doskonałym narzędziem umożliwiającym wykorzystanie artykułów sponsorowanych do budowania marki, zwiększania widoczności i generowania wartościowych linków.