Ta sieć sieci o globalnym zasięgu stwarza ogromne możliwości dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów na całej kuli ziemskiej.
Przeczytaj dlaczego warto reklamować się w sieci:
Globalny zasięg to właśnie największa zaleta internetu, zwłaszcza dla tych firm, które działają na rynkach międzynarodowych, dzięki sieci nie mamy żadnych ograniczeń terytorialnych oraz czasowych, nie tylko umożliwia nam dotarcie do zagranicznych klientów ale także daje możliwość pozostawania z nimi w stałym kontakcie bez konieczności przemieszczania się, coraz większa liczba osób korzystających z sieci jest więc bardzo istotna dla reklamodawców, którzy mają możliwość dotarcia ze swoją ofertą do dużej grupy odbiorców,
Interaktywność, dzięki temu możemy sobie przekazywać informacje bardzo szybko, a oszczędność czasu jak szczególnie ważna w obecnych czasach, internet daje nam wiele narzędzi za pomocą których możemy się komunikować z klientami i swobodnie przekazywać sobie informacje. Utrzymywanie kontaktów umożliwia nam poczta e-mail, forum, czaty oraz różnego rodzaju komunikatory,
Niskie ceny, koszt reklam umieszczanych w sieci jest odwrotnie proporcjonalny do możliwości jakie ona za sobą niesie, reklama w sieci jest tańsza od tej zamieszczanej w standardowych środkach przekazu: prasa,radio, telewizja mimo że gwarantuje dotarcie do o wiele szerszej grupy odbiorców,
Stały kontakt z odbiorcą, poza standardowymi formami reklamowymi internet daje nam wiele innych, przydatnych rozwiązań, np. możliwość wysyłania biuletynów informacyjnych czy newsletterów, w których możesz poinformować klienta o wdrożeniu na rynku nowych produktów lub o znaczących zmianach w twojej firmie, ale to także dobre narzędzia do utrzymywania stałego, interaktywnego kontaktu z klientem,
Sprecyzowane grupa docelowa, dostosowanie reklam do grupy odbiorców to połowa sukcesu, jeśli umieścisz swój baner reklamowy na stronie o tematyce zbliżonej do profilu Twojej firmy jest duże prawdopodobieństwo, że spotka się ona z zainteresowaniem, w przeciwieństwie do prasy czy telewizji, gdzie zarzucani jesteśmy całą gamą reklam, które oferują produktu lub usługi znajdujące się poza obszarem naszych zainteresowań,
Globalizacja i postępujący wraz z nią ogromny rozwój technologiczny zmusza nas do nowych rozwiązań, stawia zupełnie nowe wymagania przed firmami i przedsiębiorcami, ale z drugiej strony oferuje im niedostępne do tej pory możliwości.