1
głosów
- +

Nowe rodzaje druku wizytówek - plastik, rośliny i... czekolada !

Autor:

Aktualizacja: 17.06.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2029 razy czytane
  • 5 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Wizytówka jest słusznie uznawana za jeden z najbardziej sztampowych środków zarówno reklamowych jak i kontaktowych, szczególnie w obrocie profesjonalnym.


Utarło się, że wizytówka powinna zachowywać pewne standardy jeżeli chodzi o format, papier, na którym jest drukowana, czy kończąc na informacjach na niej się znajdujących . Widać to w filmie „American Psycho", gdzie młodzi biznesami, rekiny rynku finansowego prezentują swoje wizytówki i zwracają uwagę np. na odcień papieru, czy sam jego rodzaj. Jednak na co dzień takie szczegóły trudno wyłapać, są raczej mało istotne.
Obecnie pojawił się nowy nurt wśród designerów, który ma odświeżyć wizerunek wizytówki i wprowadzić ją na nowe rynku, na których raczej nigdy nie była popularna. Nie chodzi tutaj wcale o mały lifting, lecz o całkowite odejście od ofert znajdujących się na rynku.
W swoich projektach przedstawiają oni warianty m. in. wizytówek stworzonych z plastiku, które byłyby odporniejsze i wytrzymalsze. Nowością są też wizytówki wykraczające poza standardowy format, a do tego rozkładające się, co tworzy prawdziwą wizytówkę 3d. Z tych najbardziej „odjechanych" pomysłów znajdują się takie, które przedstawiają wizytówkę stworzoną z czekolady, czy taką, na której hodowane są rośliny !
Pomysłów oczywiście jest znacznie więcej, a to przedstawione pokrótce te najciekawsze. Pewne jest, że tego typu wizytówki nie pasują to każdej działalności gospodarczej. Jednak taka nowatorska wizytówka doskonale będzie pasowała do branż, gdzie niezbędna jest kreatywność i błyskotliwość, jak chociażby agencja reklamowa. Rozwój nowych narzędzi marketingowychj ma ogromne znaczenie dla pozyskiwania klientów i przedstawienia swojej firmy, czy działąlności, jako tej, która wyróżnia się na rynku i oferuje coś ponad to, co w zanadrzu ma konkurencja.
Dzięki tego typu pomysłom, możliwe jest, że wizytówka stanie się ponownie popularna, a co ciekawe, na kompletnie nowych rynkach.


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij