Codziennie wysyłasz maile do swoich klientów. Jest to bardzo wygodny i prosty sposób komunikacji, w przeciwieństwie do bezpośredniej rozmowy telefonicznej pozostawia odbiorcy margines swobody, daje czas na zastanowienie i przemyślenie naszej propozycji.

Data dodania: 2010-03-15

Wyświetleń: 1859

Przedrukowań: 2

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Musisz jednak pamiętać, że Twoi klienci otrzymują codziennie nawet po kilkanaście takich firmowych maili, istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że Twoja korespondencja zginie w morzu nieprzeczytanych ofert. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci napisać poprawnego maila.

Skup się na tym, jak możesz pomóc swoim klientom. Zastanów się jak Twój produkt może ułatwić im pracę. Nie pisz tylko o swoich zaletach i osiągnięciach, klienci oczekują praktycznych rozwiązań. Hasła typu: Kup!, Musisz to mieć!, nie działają już na współczesnego klienta, dlaczego? Internet nie jest już nowym medium, które rządzi się swoimi prawami, stał się narzędziem, które ma służyć pomocą, zasady komunikacji ustalają więc użytkownicy. Nachalne hasła odbierane są jak głośne reklamy telewizyjne, krzyk nie jest tu mile widziany. Dokładnie śledź swoją korespondencję z klientem. W tym celu pomocna będzie baza z informacją na temat ostatniej rozmowy. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu Ty doskonale wiesz, że Twój klient, na przykład czeka na decyzję swojego dostawcy, to może być dobry wstęp do Twojego maila. Klient będzie mile zaskoczony, że pamiętałeś o jego problemach i z pewności nie zignoruje takiej wiadomości. Po wysłaniu maila zadzwoń. Nie można prowadzić firmy stosując tylko jeden kanał komunikacji. Zapytaj, czy Twoja oferta dotarła do odbiorcy, i jest zainteresowany Twoją propozycją. Taki krótki telefonem często prowadzi do bezpośredniego spotkania.

Poprawnie napisany mail to połowa sukcesu w biznesie.

Prawa do artykułu

posiada Centrum Internetowe

Licencja: Creative Commons
4 Ocena