Dlaczego nie wykorzystujesz potęgi internetu w swoim biznesie  MLM… Dlaczego nie pozyskujesz własnych kontaktów, nie budujesz biznesu MLM online i następnie decydujesz, które produkty lub usługi będziesz sprzedawać?

Data dodania: 2010-02-05

Wyświetleń: 1799

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

W mlm chodzi o dwie rzeczy: Jak zwiększyć zapotrzebowanie na swoje produkty i…Jak pozyskiwać nowych współpracowników?

Internet świetnie się do tego nadaje- trudno o lepszy sposób na maksymalne wykorzystanie tych globalnych i wręcz nieograniczonych możliwości.

Można przyjąć, że MLM i internet zostały wręcz dla siebie stworzone. Globalny zasięg, ogromna prędkość, nieograniczony dostęp 24 godziny / 7 dni, darmowe kontakty…

A mimo wszystko tradycyjne firmy MLM mają ogromne trudności, aby rozpoznać ten ogromny potencjał jaki drzemie w internecie, zrozumieć go i następnie wykorzystać w możliwie najlepszy sposób.

Aby odnieść sukces w mlm musisz przejść przez 4 następujące etapy: Zdobywanie nowych kontaktów, budowanie relacji, rekrutowanie nowych współpracownikówPrzeobrażenie swoich kontaktów w klientówRegularne spożywanie produktów
Reprodukcja- klienci stają się współpracownikami

Ale dlaczego internet nie stał się jeszcze podstawowym narzędziem w arsenale każdego network marketera?

Ponieważ większość osób robi wszystko źle!

Bardzo dużo osób nie potrafi nawiązywać relacji i pozyskiwać nowych współpracowników. Nie każdy przepada za bieganiem po ulicy w poszukiwaniu nowych kontaktów- obcych osób z poza środowiska swoich znajomych… co jest przyczyną, dlaczego 9 na 10 osób ponosi porażkę.

Ale internet- jak żadne inne medium- świetnie nadaje się do nawiązywania nowych znajomości. Niestety większość firm nie może tego pojąć. Dlaczego? To proste – ponieważ nie mają pojęcie o marketingu internetowym i starają się narzucić nowoczesnemu światu swoje stare metody offline.

A to po prostu nie może zadziałać!

Przyszedł czas na nowe rozwiązania…!

Licencja: Creative Commons
4 Ocena