W dzisiejszym zinformatyzowanym świecie nie można pominąć roli jaką odgrywa wizerunek firmy w internecie. Należy to do kluczowych strategii wielkich korporacji. Często jest to jedna z możliwości na zaistnienie na rynku przez niewielką firmę.

Data dodania: 2010-01-08

Wyświetleń: 1160

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Dla takiej firmy jak agencja interaktywna dobrze wykreowany wizerunek w internecie to jedna z podstawowych idei w działalności biznesowej. Oczywiście, inne idee - jak na przykład zadowolenie klienta, rzetelność, wiarygodność czy duża oglądalność danego serwisu - są również ważne i kluczowe w strategii i działaniach firmy.

Dbanie o wizerunek powinno być domeną każdej dobrej, rzetelnej i wiarygodnej firmy. Ale chyba nie jest, skoro często słyszy się narzekania na rzetelność i fachowość wielu firm. Choć i tak jest lepiej niż na przykład 10 czy 15 lat temu.

To naturalne, że klient nie musi znać się na szczegółowych mechanizmach kreowania wizerunku i niekoniecznie musi wiedzieć, na czym polega SEO czy SEM i by potrafił odróżnić je odróżnić od siebie. Ważne jest to, by klient był zadowolony z ostatecznego efektu.

Oczywiście, kreacją wizerunku firmy rządzą pewne racjonalne mechanizmy. Częścią tych mechanizmów są takie metody jak pozycjonowanie stron czy projektowanie stron www.

Jednak tworzenie wizerunku firmy to złożony i skomplikowany proces, na który składa się wiele czynników i mechanizmów. Bardzo często trwa to kilka lat, a bywa że i dłużej. Jako przykład warto choćby podać takie portale społecznościowe jak nasza-klasa.pl czy facebook. Ich ogromna popularność, duża ilość użytkowników i rosnąca renoma to doskonały przykład kreacji wizerunku w Internecie.

Ale kreacja wizerunku ma również i swoje ujemne strony. Ale o tym mówi się rzadko i raczej niechętnie. Jeśli chodzi o internet, wśród takich ujemnych zjawisk można na przykład wymienić podkupywanie stron www o takim samym lub podobnym adresie.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena