Markowe Biuro to przedsięwzięcie liderów branży – firmy Black Point, producenta tuszy i tonerów, Fellowes Polska, specjalisty w dziedzinie urządzeń biurowych i Newell Rubbermaid, właściciela takich marek, jak Parker, Waterman, Dymo, oraz Paper Mate. Do tej pory firmy samodzielnie inwestowały w pozyskiwanie rynku, ale teraz postanowiły wykorzystać zasadę synergii. Połączenie budżetów i wiedzy popartej zróżnicowanymi doświadczeniami partnerów projektu zaowocowały powstaniem Markowego Biura.
Pod szyldem Markowe Biuro można znaleźć dobre, sprawdzone i renomowane produkty niezbędne w każdym biurze. Dodatkową atrakcją są promocje, które towarzyszą wejściu projektu na rynek PBS. – Przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe promocje: rabaty, prezenty przy zakupie określonych produktów i superokazje – mówi Paweł Matwijów, menadżer oferty, Black Point S.A. Partnerom akcji zależy, by jak najwięcej klientów skorzystało z oferowanych atrakcji, dlatego też, jako wsparcie promocji Markowego Biura, wydano gazetkę. – Wydawnictwo insertowane będzie do największych ogólnopolskich tytułów oraz w dużej części dystrybuowane przez naszych partnerów handlowych – mówi Paweł Matwijów, Black Point S.A. Oferta Markowego Biura dostępna jest na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.markowebiuro.pl.
Produkty, oferowane poprzez gazetkę i stronę internetową, dostępne są tylko za pośrednictwem partnerów handlowych. – To duże wsparcie dla naszych dystrybutorów – podkreśla Paweł Matwijów, Black Point S.A. – Udostępniamy im narzędzie umożliwiające zwiększenie sprzedaży i zdobycie nowych klientów – tłumaczy. Projekt to także korzyść dla klienta końcowego, który w jednym miejscu będzie mógł znaleźć markowe produkty wysokiej jakości, a także skorzystać z atrakcyjnych promocji, które potrwają do 30 listopada.
Druk jest jednym z najważniejszych wynalazków w historii ludzkości, mającym kluczowe znaczenie dla rozwoju cywilizacji. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, druk przeszedł wiele etapów rozwoju. Po zakończeniu II wojny światowej, sektor poligraficzny w Polsce stanął przed nowymi wyzwaniami i możliwościami, które wpłynęły na jego dynamiczny rozwój. Niniejszy artykuł przedstawia ewolucję polskiej poligrafii od końca wojny do czasów współczesnych, z uwzględnieniem różnych aspektów tego procesu.