Po raz pierwszy na polskim rynku trzy firmy z branży papierniczo-biurowej połączyły siły, tworząc Markowe Biuro. Black Point, Fellowes Polska i Newell Rubbermaid wspólnie promują swoje produkty. – To przełom w branży – zgodnie mówią partnerzy akcji.

Data dodania: 2009-10-16

Wyświetleń: 2704

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Markowe Biuro to przedsięwzięcie liderów branży – firmy Black Point, producenta tuszy i tonerów, Fellowes Polska, specjalisty w dziedzinie urządzeń biurowych i Newell Rubbermaid, właściciela takich marek, jak Parker, Waterman, Dymo, oraz Paper Mate. Do tej pory firmy samodzielnie inwestowały w pozyskiwanie rynku, ale teraz postanowiły wykorzystać zasadę synergii. Połączenie budżetów i wiedzy popartej zróżnicowanymi doświadczeniami partnerów projektu zaowocowały powstaniem Markowego Biura. 

Pod szyldem Markowe Biuro można znaleźć dobre, sprawdzone i renomowane produkty niezbędne w każdym biurze. Dodatkową atrakcją są promocje, które towarzyszą wejściu projektu na rynek PBS. – Przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe promocje: rabaty, prezenty przy zakupie określonych produktów i superokazje – mówi Paweł Matwijów, menadżer oferty, Black Point S.A. Partnerom akcji zależy, by jak najwięcej klientów skorzystało z oferowanych atrakcji, dlatego też, jako wsparcie promocji Markowego Biura, wydano gazetkę. – Wydawnictwo insertowane będzie do największych ogólnopolskich tytułów oraz w dużej części dystrybuowane przez naszych partnerów handlowych – mówi Paweł Matwijów, Black Point S.A. Oferta Markowego Biura dostępna jest na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.markowebiuro.pl.

Produkty, oferowane poprzez gazetkę i stronę internetową, dostępne są tylko za pośrednictwem partnerów handlowych. – To duże wsparcie dla naszych dystrybutorów – podkreśla Paweł Matwijów, Black Point S.A. – Udostępniamy im narzędzie umożliwiające zwiększenie sprzedaży i zdobycie nowych klientów – tłumaczy. Projekt to także korzyść dla klienta końcowego, który w jednym miejscu będzie mógł znaleźć markowe produkty wysokiej jakości, a także skorzystać z atrakcyjnych promocji, które potrwają do 30 listopada.

Licencja: Creative Commons