Renomowany sprzęt w niższej cenie
Naprzeciw potrzebom mniejszych salonów wyszła firma Abacosun - jedna z wiodących w Polsce marek w dziedzinie wyposażenia salonów kosmetycznych i SPA. Funkcjonująca na rynku od kilkunastu lat firma wypuściła w tym roku cztery rewolucyjne aparaty kosmetyczne. Diamond Peel, pompa Shaper, żelazko przeciwzmarszczkowe i złote łyżki to urządzenia dobrze znane na rynku kosmetycznym - nowością była zaś forma, w jakiej pojawiły się w tym roku - te popularne aparaty doczekały się bowiem swoich wersji mobilnych. Przenośne wersje urządzeń charakteryzują się niewielkimi rozmiarami - mieszczą się w małych walizkach, dzięki czemu bez problemu można je zabrać z sobą np. na umówiony zabieg w domu.
Nowy rozdział dla salonów kosmetycznych
Zabiegi na przenośnych urządzeniach Abacosun wykonywać można zarówno w salonie, jak i z dojazdem do klienta. Jednym z większych atutów urządzeń mobilnych są ich ceny - w niektórych przypadkach ponad połowę niższe od cen stacjonarnych odpowiedników. Pozwala to zarówno na oszczędność, jak i większe możliwości dla salonu - teraz usługa z dojazdem do klienta wkracza w zupełnie nowy rozdział - to już nie tylko podstawowe zabiegi pielęgnacyjne i stylizacja paznokci. Z mobilnymi urządzeniami Abacosun możliwe jest przeprowadzenie zabiegów wyszczuplających, przeciwzmarszczkowych, liftingujących i wielu innych poza granicami salonu. Jest to ogromne udogodnienie dla kosmetyczki - która od teraz może poszerzyć znacznie swoją ofertę usług wykonywanych z dojazdem do domu, jak i dla klientki - która może skorzystać z profesjonalnych zabiegów bez przekraczania progu swojego mieszkania.
Zabiegi w domu coraz popularniejsze
Zabiegi z dojazdem do klienta są bardzo popularne na Zachodzie i trzeba przyznać, że cieszą się też coraz większym wzięciem również w Polsce. Choć na usługi kosmetyczne istnieje bardzo duże zapotrzebowanie, na tym rynku panuje duża konkurencja. Urządzenia mobilne stanowią atrakcyjną opcję zarówno dla małych gabinetów, jak i dla dużych centrów kosmetycznych. W przypadku tych pierwszych umożliwiają zakupienie niskim kosztem renomowanego sprzętu cenionej marki, w przypadku drugich zaś jest to sposób na poszerzenie oferty o specjalistyczne zabiegi świadczone w domu klienta. W obu zaś jest to szansa na zwiększenie atrakcyjności świadczonych usług i zainteresowanie ofertą nowej grupy klientów.