Wielu właścicieli sklepów internetowych oraz stron www każdego dnia toczy batalię o pozycję w wyszukiwarkach. Czy słusznie?

Data dodania: 2008-12-31

Wyświetleń: 2557

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tak. Jest to jeden z wielu kluczowych czynników, które mają wpływ na popularność serwisu oraz wyniki finansowe.
Nie ważne jest tutaj źródło generowania zysku, bo może być różne.
Począwszy do zysków z reklam, a kończąc na profitach pochodzących ze sprzedaży produktów lub usług.

Pewne jest jedno.
Jeżeli Twój biznes ma swoje narzędzia skoncentrowane w sieci Internet, a nie posiada zaplecza, które sprawnie i profesjonalnie przedstawi aktualny stan pozycji Twojej strony www, wówczas warto zastanowić się nad minusami takiej sytuacji:

- brak wiedzy na temat aktualnej pozycji Twojej strony

- brak danych na temat pozycji Twoich konkurentów

- brak parametrów pozwalających określić jak daleko masz do czołówki swojej branży

- brak kontroli wzrostów i spadków pozycji i analizy przyczyn takiego stanu

- brak porównania technik stosowanych przez Twoją firmę z narzędziami używanymi przez konkurentów

- totalna przypadkowość i brak planu na wybicie strony www do czołówki wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach.

Przykłady można mnożyć, ale jakie są skutki braku kontroli lub wykonywania jej amatorskimi metodami?

- strata czasu

- nieaktualne i często niepełne dane

- pomijanie ważnych sygnałów spadków, wzrostu i utrzymania pozycji słów kluczowych strony www

- brak dokładnych analiz porównawczych w określonej rozpiętości czasowej

- niestabilna pozycja strony www

- spadek ruchu organicznego kierowanego na stronę www

- spadek strony w rankingach

Ile czasu potrzeba na sporządzenie raportu pozycji słów kluczowych Twoje strony?

(Przykładowo) sprawdzamy:
- nawet do 20 słów kluczowych
- 20 wyszukiwarkach z dostępnych 499
- do 100 pozycji w każdej z tych wyszukiwarek

Razem:

Daje to 40 000 pozycji - sprawdzonych w poszukiwaniu Twojej strony i słów kluczowych.
Pomyśl ile czasu potrzebujesz, aby sprawdzić 40 000 pozycji?
Jeżeli sprawdzenie jednej pozycji zajmie Ci tylko 3 sekundy, to wyszukiwanie wszystkich wyników zabierze Ci: 2000 minut, czyli ponad 33 godziny.

Nie oszukujmy się. Trzy sekundy nie wystarczy aby dokładnie sprawdzić wyniki na danej stronie wyszukiwania.

Skorzystaj z profesjonalnego raportowania – jeden raport to koszt kilku złotych, a Ty oszczędzasz ogrom czasu.
Pozycjonujesz stronę, a może ktoś robi to dla Ciebie?

Istnieją firmy, które przygotują dla Ciebie profesjonalne raporty.
Jedną z nich ReportBell.com - Szybkie i proste raportowanie.

Twój serwis internetowy | Serwisy Twojej konkurencji:
- raporty aktualnych pozycji słów kluczowych i fraz w wyszukiwarkach krajowych i zagranicznych;

- raporty gęstości słów kluczowych i fraz

- dodawanie stron internetowych do najbardziej znaczących wyszukiwarek krajowych i zagranicznych + raport

- monitorowanie pozycji strony pod wybranymi słowami kluczowymi i frazami

- analizy porównawcze i monitoring zmian pozycji strony z wyborem zakresów czasowych porównania + raport

Wygoda polega na tym, że w zadanych przez Ciebie okresach czasowych, na Twojego e-maila będzie przychodzić raport zawierający wszystkie potrzebne Ci parametry.

Jeżeli okaże się, ze Twoja strona traci pozycję w stosunku do konkurencji, to zawsze możesz liczyć na konsultacje, które pomogą Ci uzyskać stabilną pozycję strony lub zdeklasowanie konkurencji.

Kalkulacja jest prosta.
Nikt nie sporządzi Ci tak ważnych i profesjonalnych raportów za przysłowiowe pięć złotych, poświęcając przy tym ponad 33 godziny swojej pracy.

Raport otrzymasz na czas, regularnie i zawierający aktualne w 100% pewne dane.

Na rynku polskim istnieje parę firm oferujących podobne usługi. Jednak wspomniana wyżej firma, jako jedyna oferuje raportowanie, aż z 54 krajów świata oraz prawie 500 wyszukiwarek. Więc oferta jest również dla firm i osób prowadzących biznes nie tylko w kraju. Raport słów kluczowychi pozycji strony to klucz do sprawnego działania.

Usługi udostępnione przez serwis ReportBell.com należący do Egelados Entertainment Limited, to świetne rozwiązanie również dla tych, którzy rozpoczęli już pozycjonowanie i nie mają pewności co do skuteczności działań firm lub osób pozycjonujących ich strony www.
Firma proponuje audyty w postaci regularnych raportów z monitoringu pozycji zadanej strony www.

Otrzymując raport co 7 dni, możemy samodzielnie stwierdzić czy strona pnie się w górę, czy też spada.

Podsumowując, każdy kto chce się liczyć na ciasnym już rynku e-commerce powinien śledzić co dzieje się z jego biznesem, jak i działaniami konkurencji.

Warto więc zastanowić się nad uzupełnieniem swoich narzędzi marketingowych o raportowanie pozycji swojej strony – we własnym interesie.

Powodzenia i jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach.


Licencja: Creative Commons
0 Ocena