Nie ważne jest tutaj źródło generowania zysku, bo może być różne.
Począwszy do zysków z reklam, a kończąc na profitach pochodzących ze sprzedaży produktów lub usług.
Pewne jest jedno.
Jeżeli Twój biznes ma swoje narzędzia skoncentrowane w sieci Internet, a nie posiada zaplecza, które sprawnie i profesjonalnie przedstawi aktualny stan pozycji Twojej strony www, wówczas warto zastanowić się nad minusami takiej sytuacji:
- brak wiedzy na temat aktualnej pozycji Twojej strony
- brak danych na temat pozycji Twoich konkurentów
- brak parametrów pozwalających określić jak daleko masz do czołówki swojej branży
- brak kontroli wzrostów i spadków pozycji i analizy przyczyn takiego stanu
- brak porównania technik stosowanych przez Twoją firmę z narzędziami używanymi przez konkurentów
- totalna przypadkowość i brak planu na wybicie strony www do czołówki wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach.
Przykłady można mnożyć, ale jakie są skutki braku kontroli lub wykonywania jej amatorskimi metodami?
- strata czasu
- nieaktualne i często niepełne dane
- pomijanie ważnych sygnałów spadków, wzrostu i utrzymania pozycji słów kluczowych strony www
- brak dokładnych analiz porównawczych w określonej rozpiętości czasowej
- niestabilna pozycja strony www
- spadek ruchu organicznego kierowanego na stronę www
- spadek strony w rankingach
Ile czasu potrzeba na sporządzenie raportu pozycji słów kluczowych Twoje strony?
(Przykładowo) sprawdzamy:
- nawet do 20 słów kluczowych
- 20 wyszukiwarkach z dostępnych 499
- do 100 pozycji w każdej z tych wyszukiwarek
Razem:
Daje to 40 000 pozycji - sprawdzonych w poszukiwaniu Twojej strony i słów kluczowych.
Pomyśl ile czasu potrzebujesz, aby sprawdzić 40 000 pozycji?
Jeżeli sprawdzenie jednej pozycji zajmie Ci tylko 3 sekundy, to wyszukiwanie wszystkich wyników zabierze Ci: 2000 minut, czyli ponad 33 godziny.
Nie oszukujmy się. Trzy sekundy nie wystarczy aby dokładnie sprawdzić wyniki na danej stronie wyszukiwania.
Skorzystaj z profesjonalnego raportowania – jeden raport to koszt kilku złotych, a Ty oszczędzasz ogrom czasu.
Pozycjonujesz stronę, a może ktoś robi to dla Ciebie?
Istnieją firmy, które przygotują dla Ciebie profesjonalne raporty.
Jedną z nich ReportBell.com - Szybkie i proste raportowanie.
Twój serwis internetowy | Serwisy Twojej konkurencji:
- raporty aktualnych pozycji słów kluczowych i fraz w wyszukiwarkach krajowych i zagranicznych;
- raporty gęstości słów kluczowych i fraz
- dodawanie stron internetowych do najbardziej znaczących wyszukiwarek krajowych i zagranicznych + raport
- monitorowanie pozycji strony pod wybranymi słowami kluczowymi i frazami
- analizy porównawcze i monitoring zmian pozycji strony z wyborem zakresów czasowych porównania + raport
Wygoda polega na tym, że w zadanych przez Ciebie okresach czasowych, na Twojego e-maila będzie przychodzić raport zawierający wszystkie potrzebne Ci parametry.
Jeżeli okaże się, ze Twoja strona traci pozycję w stosunku do konkurencji, to zawsze możesz liczyć na konsultacje, które pomogą Ci uzyskać stabilną pozycję strony lub zdeklasowanie konkurencji.
Kalkulacja jest prosta.
Nikt nie sporządzi Ci tak ważnych i profesjonalnych raportów za przysłowiowe pięć złotych, poświęcając przy tym ponad 33 godziny swojej pracy.
Raport otrzymasz na czas, regularnie i zawierający aktualne w 100% pewne dane.
Na rynku polskim istnieje parę firm oferujących podobne usługi. Jednak wspomniana wyżej firma, jako jedyna oferuje raportowanie, aż z 54 krajów świata oraz prawie 500 wyszukiwarek. Więc oferta jest również dla firm i osób prowadzących biznes nie tylko w kraju. Raport słów kluczowychi pozycji strony to klucz do sprawnego działania.
Usługi udostępnione przez serwis ReportBell.com należący do Egelados Entertainment Limited, to świetne rozwiązanie również dla tych, którzy rozpoczęli już pozycjonowanie i nie mają pewności co do skuteczności działań firm lub osób pozycjonujących ich strony www.
Firma proponuje audyty w postaci regularnych raportów z monitoringu pozycji zadanej strony www.
Otrzymując raport co 7 dni, możemy samodzielnie stwierdzić czy strona pnie się w górę, czy też spada.
Podsumowując, każdy kto chce się liczyć na ciasnym już rynku e-commerce powinien śledzić co dzieje się z jego biznesem, jak i działaniami konkurencji.
Warto więc zastanowić się nad uzupełnieniem swoich narzędzi marketingowych o raportowanie pozycji swojej strony – we własnym interesie.
Powodzenia i jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach.