Pozycjonowanie strony internetowej to zespół działań, które przyczyniają się do zwiększenia widoczności strony internetowej w wyszukiwarce po wpisaniu słowa kluczowego. W praktyce wygląda to tak: użytkownik wpisuje konkretne pytania w wyszukiwarkę i szuka odpowiedzi na swoje pytanie.

Data dodania: 2023-07-06

Wyświetleń: 236

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Jeśli prowadzisz firmę w Bielsku-Białej, to z pewnością warto skorzystać z pozycjonowania lokalnego.

Sprawdź: pozycjonowanie Bielsko

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele dobrego może przynieść wdrożenie właściwej strategii pozycjonowania lokalnego dla firmy.
Warto mieć świadomość, że pozycjonowanie na frazy ogólne jest bardzo ciężkie i kosztowne. Podajmy za przykład np. pracownię architektury wnętrz, to na pewno ogólna fraza “projektowanie wnętrz„ byłaby pierwszą, którą każdy chciałby użyć do pozycjonowania.
Jednakże konkurencja na taką popularną frazę jest duża i ciężko będzie uzyskać satysfakcjonujące wyniki wyszukiwania Google.

W takich sytuacjach z pomocą przychodzi właśnie pozycjonowanie lokalne. Zamiast rzucać się na głęboką wodę i próbować być widocznym na ogólną frazę “projektowanie wnętrz”, warto postawić na użycie innych fraz kluczowych, zawężających wyniki wyszukiwania w Google do konkretnego regionu naszego kraju. Dużo lepszym wyborem byłoby pozycjonować stronę na frazę “projektowanie wnętrz Bielsko” lub wpisując inne miasto/region, z którego pochodzi dana firma. Tak określone słowo kluczowe można stosunkowo szybko i wysoko umieścić w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ten rodzaj pozycjonowania to doskonała strategia stron firmowych, która pozwala zwiększyć widoczność i popularność firmy w konkretnym regionie.

Jak dobrać właściwe słowa kluczowe?

Dobór słów kluczowych jest bardzo ważny, ponieważ wpływa na ostateczny efekt i to, czy dane przedsiębiorstwo powiększy liczbę potencjalnych klientów, czy też tylko straci budżet przeznaczony na pozycjonowanie strony. Idealna fraza kluczowa to taka, która z jednej strony jest często wpisywana przez użytkowników w wyszukiwarce Google, a jednocześnie konkurencja o nim zapomniała. Wtedy nie powinno być trudne, aby pojawić się wysoko w wyszukiwarce Google. W rzeczywistości jednak z dużym prawdopodobieństwem można założyć, iż konkurencja próbuje pozycjonować się na najczęściej wyszukiwane frazy. 

Należy wówczas dokonać szczegółowej analizy słów kluczowych konkurencji firmy, poznać ich słabe punkty oraz braki, a w kolejnym kroku wykonać proces pozycjonowania lepiej od nich: tworząc skuteczniejszy content, lepiej optymalizując stronę i pozyskując bardziej wartościowe linki. W takim wypadku, biorąc pod uwagę taką optymalizację strony, pojawienie się na głównej stronie wyszukiwań, zajmie o wiele więcej czasu, niż w przypadku braku konkurencji. Warto wiedzieć, że podjęcie takich działań SEO, zwiększą widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google, co przełoży się na większą liczbę potencjalnych klientów.

Ile słów jest potrzebnych do pozycjonowania strony?

Nie ma żadnego oficjalnego punktu odniesienia, który określałby dolny lub górny limit słów, dla których pozycjonuje się w Google. Zadaniem agencji zajmującej się pozycjonowaniem stron, jest to, aby jednak nie przesadzać na początku z ilością fraz. Warto wybrać maksymalnie 4-5 fraz na pozycjonowanie Bielsko-Biała lub miasta właściwego, gdzie znajduje się firma i dążyć do zwiększenia widoczności tej strony. Nadużywanie słów kluczowych nie jest dobrą praktyką. Muszą być one konkretne, przemyślane i umieszczone we właściwcyh miejscach. 

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena