Dotyczy to zwłaszcza najpopularniejszych fraz ogólnopolskich, takich, które pozyskują najwięcej odbiorców strony, ale też są najtrudniejsze do zdobycia. W takim wypadku bardzo wartościowe może okazać się pozycjonowanie lokalne. Jest ono niezwykle korzystne na przykład dla biznesów, które działają w obrębie jednego województwa. Będzie szczególnie dobre dla zakładów fryzjerskich, firm kosmetycznych, czy chociażby restauracji.
Jakie korzyści może przynieść pozycjonowanie lokalne ?
Agencja SEO na samym początku współpracy może zaproponować nam pozycjonowanie na lokalne frazy. Jest ono bardzo pomocne w sytuacji, gdy dopiero startujemy ze swoim biznesem i chcemy pozyskać pierwszych klientów. Ludzie, którzy szukają danego serwisu w rejonie swojego miejsca zamieszkania wybierają te firmy, które znajdą na pierwszych pozycjach po wpisaniu hasła z nazwą miasta oraz usługi.
Firmy, które są na czołowych miejscach w Google naturalnie wzbudzają większe zaufanie. Najwięcej osób znajduje daną firmę klikając w pierwszych kilka pozycji, które wyświetlają się w wyszukiwarce, dlatego tak ważne jest, by być na czołowych miejscach. Dobra agencja SEO nie tylko zapewni nam, że pozycjonowanie stron przyniesie rezultaty w postaci awansu na kluczowe pozycje, ale także zagwarantuje pozostaniemy na nich przez długi okres czasu.
Po to przecież zamawia się pozycjonowanie, by raz zdobyte frazy były z nami co najmniej przez kilka lat. Poszukajmy więc takich fraz, na które w szybkim tempie możemy wywindować firmową witrynę na topowe miejsca. Wtedy będzie o wiele łatwiej pozyskać klientów, którzy szukają lokalnych usług, co może znacznie przyspieszyć rozwój naszej działalności.