Konferencja biznesowa jest spotkaniem bardzo wyselekcjonowanej grupy osób z danej branży. Dlatego przy organizacji konferencji, wykładu czy spotkania biznesowego należy również pamiętać o odpowiednim wypromowaniu tego wydarzenia, gdyż promocja to element komunikowania się firmy z otoczeniem i klientami.

Data dodania: 2007-04-11

Wyświetleń: 7208

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zadbanie, aby spotkanie biznesowe było ważnym i prestiżowym wydarzeniem, zorganizowanym w dogodnym miejscu, powinno stać się kluczowym celem organizatorów. Nie powinno się poprzestać tylko na samym zaplanowaniu miejsca i przeprowadzeniu konferencji. Istotnym, o ile nie najważniejszym celem, jest reklama tego typu spotkań. Promocja może się przyczynić do kształtowania postaw oraz do stworzenia korzystnego nastawienia do poszczególnej konferencji. Ta forma marketingu informuje i przypomina o danym wydarzeniu oraz przyczynia się do kreacji pozytywnego wizerunku.

Doskonałym i najwygodniejszym źródłem do zmasowanych działań marketingowych, promujących i upowszechniających tego typu imprezy, jest kanał internetowy. Jest to doskonały instrument, jeżeli pragniemy by nasz hotel, sala wykładowa lub konferencja była rozpoznawalna i by cieszyła się popularnością. Istotnym krokiem jest zarejestrowanie konferencji w portalach tematycznych, zajmujących się spotkaniami i wykładami biznesowymi. Jednym z takich portali jest http://www.konferencje24h.pl . Zamieszczając ogłoszenie organizacji konferencji w tym serwisie można być pewnym, że publikacja ta dotrze do szerokiego audytorium. Natomiast doskonałym miejscem do wypromowania hotelu czy pensjonatu, jako idealnego miejsca na przeprowadzenie konferencji czy spotkania biznesowego, jest portal http://www.e-konferencje.pl . Strona ta posiada dużą liczbę anonsów z zakresu promocji hoteli i pensjonatów, jako idealnego miejsca do zorganizowania konferencji biznesowych.

Internet posiada ważną cechę, która daje mu przewagę nad wszystkimi innymi mediami, a mianowicie nieograniczone możliwości publikacji oraz łatwy dostęp. Dlatego przy wyborze środka promocji sal wykładowych lub samych konferencji należy poważnie rozważyć Internet. A współpraca z wyżej wymienionymi portalami powinna stanowić integralną część polityki promowania konferencji biznesowych oraz ośrodków wykładowych.

Dobrze przeprowadzona akcja promocyjna spotkania biznesowego firmy lub ośrodka konferencyjnego może przyczynić się do zwiększenia wiedzy na temat tego typu wydarzeń i miejsc oraz sprawić, że nasze przedsiębiorstwo stanie się bardziej konkurencyjne i rozpoznawane w realiach wolnego rynku.


Licencja: Creative Commons
2 Ocena