Posiadanie strony internetowej jest bardzo ważne, gdy chcemy przedstawić siebie i swoją działalność innym, a także, aby dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów.

Data dodania: 2019-07-20

Wyświetleń: 343

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Stworzeniem takiej strony powinien zająć się specjalista i to w jego gestii leży zadbanie o wszelkie detale, m.in. o atrakcyjny wygląd, przejrzystość, dzięki czemu dostęp do informacji będzie znacznie łatwiejszy, a jednocześnie zwięzłość - tzn. aby na stronie umieszczone zostały istotne kwestie, ale żeby zarazem nie wrzucać tam tego, co zbędne i co może sprawić, że czytający nie zwróci uwagę na najważniejsze elementy. Ponadto, należy przyciągnąć do siebie klientów właściwą nazwą strony, wymyślając potencjalny adres Bardzo istotny jest proces pozycjonowania - dzięki niemu strona może mieć wysoki wynik w wyszukiwarce, co zwiększy szanse na dotarcie do dużej liczby odbiorców. 

Pozycjonowanie - jak wygląda i ile kosztuje?

Żeby pozycjonowanie się powiodło, należy przemyśleć najpierw jaka jest nasza grupa docelowa - czy pracujemy na rynek międzynarodowy, czy też polski, oraz czy jest konkretna branża, w której się poruszamy. Istotne są też kwestie, kim są nasi potencjalni klienci i jakie są ich zainteresowania. Dzięki tej wiedzy można łatwiej dostosować odpowiednie frazy. Słowa kluczowe są bardzo istotne - warto wybrać te, które nie są popularne wśród konkurencji, ale jednocześnie wyróżniają się na tyle, że mogą być szukane w miarę często. Następną kwestią jest też optymalizacja wyszukiwarki - tj. podział serwisu na rodzaje dokumentów, które tam występują, czy analiza jego struktury. Ważne jest, żeby sprawdzić dokładny cennik firm zajmujących się pozycjonowaniem. Czasem warto przeznaczyć większe nakłady pieniężne, aby wiedzieć, że praca zostanie dobrze wykonana. Jest wielu usługodawców, którzy oferują zlecenia w tej materii. Często cena jest uzależniona od dogadania się z klientem. Wiele zależy te od tego, ile wysiłku trzeba włożyć w pozycjonowanie. Im pozycja wyższa, tym szansa na lepszy zarobek wzrasta. Poniżej dziesiątego miejsca wielu specjalistów jest wstanie pozycjonować bezpłatnie. Również ilość wyszukiwań ma wpływ na cenę. Do 1000 jest ona niewielka, a dla najlepszych nie powinna przekraczać 50 złotych. Do 100 tysięcy najlepsi mogą płacić już do 150 złotych, natomiast w przypadku wyszukiwań do 500 tysięcy około 170 złotych. Jeżeli wyniki sięgają miliona, to trzeba się liczyć z zapłatą w granicach 200 złotych, ale jeśli przekroczyły one milion, to może wynieść nawet więcej niż 250 złotych od frazy. 

Licencja: Copyright - zastrzeżona