0
głosów
- +

Pozycjonowanie stron www czy reklama Adwords ?

Autor:

Aktualizacja: 13.11.2017


Kategoria: Internet i Komputery / Promowanie Stron


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 281 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Pozycjonowanie stron www czy reklama Adwords ?

Jeśli posiadasz swoją stronę internetową to w końcu przychodzi najwyższy czas aby ją reklamować. Jednak dylemat wyboru pomiędzy pozycjonowaniem, a reklamą Adwords potrafi spędzić sen z powiek.


Jest w końcu  - Twoja nowa strona internetowa pojawiła się w sieci. Tak długo wyczekiwana pojawia się po wpisaniu adresu w pasek wyszukiwarki. Jest ładnie stworzona, zawiera grafikę bardzo przyjazną dla oka. Normalnie cud!

Mija jeden dzień, tydzień i w końcu miesiąc od momentu gdy umieściłes swoją stronę w sieci. Zerkasz na statystyki odwiedzin, a tam oprócz Twoich wejść nikogo więcej nie widać. Sprzedaż (w przypadku stron firmowych) stoi na tym samym niskim poziomie lub nie istnieje wcale. Zaczynasz się zastanawiać co robisz źle i jak tą sytuację naprawić. Jest wyjście z tej sytuacji. Należy rozważyć następujące rodzaje promocji stron internetowych w sieci:

W przypadku wyboru usługi pozycjonowania strony www sprawa ma się następująco. Kontaktujesz się z wybraną przez Ciebie agencją SEO i przedstawiasz co chciałbyś zyskać. Przedstawiasz na jakie słowa czy frazy kluczowe chciałbyś byś widoczny w wynikach wyszukiwania. Wtedy rozpoczyna się bardzo mozolna praca osób świadczących takie usługi. Jeśli wykorzystują one prawidłowe metody i techniki to już całkiem dobre wyniki można osiągnąć po około 3 miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania. Tak, zgadza się. Potrzeba na to dość sporo czasu. Przy pozycjonowaniu stron nie ma akcji typu ad hoc !

W momencie zdecydowania się na opcję drugą, czyli wykupienie "powierzchni reklamowej" bezpośrednio od Google, Twoja strona może pojawić się błyskawicznie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Na samym początku nalezy założyć konto w Google. Chyba że je już masz, to możesz od razu przechodzić dalej, czyli do zakładki Adwords. Tam wpłacasz na swoje konto pieniądze i czekasz aż zostaną zaksięgowane przez korporację. Kolejnym etapem jest konieczność wykreowania jednostki reklamowej. Czyli tego jak Twoja reklama ma wyglądać, gdy któryś z użytkowników wpisze ją w wyszukiwarkę. Moderatorzy Google zweryfiują prawidłowość wyświetlanej jednostki i zaakceptują ją lub przekażą do poprawienia. Wtedy należy już tylko poczekać dosłownie chwilkę i Twoja strona jest na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Na sam koniec chciałbym przedstawić wady i zalety poszczególnych sposobów :

Pozycjonowanie zlecone agencji SEO

Plusy:

+ spotkanie bezpośrednie lub zdalne (wyjaśnienie problematyki)

+ budowanie wiarygodności marki w sieci co wpływa na rozpoznawalność

+ kierowanie ruchu z wielu źródeł

Minusy:

- dlugie oczekiwanie na wyniki

- możemy trafić na osoby nie potrafiące tego robić, a wtedy bardziej zaszkodzą niż pomogą

 

Promowanie poprzez Google Adwords

Plusy:

+ błyskawiczne wyświetlanie po zaakceptowaniu jednostki reklamowej

+ dostęp do statystyk oraz trendów 

+ tzw. planer słów kluczowych (pomoc przy doborze frazy)

Minusy:

- linkowanie tylko i wyłącznie z jednego miejsca

- nieumiejętne korzystanie może spowodować szybkie wydanie środków przeznaczonych na reklamę

Pamiętaj wybór należy tylko i wyłącznie od Ciebie.Musisz sam przeanalizować co będzie dla Ciebie lepsze.

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij