0
głosów
- +

Hurtownia internetowa odzieży damskiej pomysłem na biznes

Autor:

Aktualizacja: 23.03.2017


Kategoria: Gospodarka / Handel


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 325 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Hurtownia internetowa odzieży damskiej pomysłem na biznes

Handel internetowy z roku na rok zwiększa udziały w rynku i już teraz wyceniany jest na blisko 40 mld złotych. Tak duża wartość i rosnąca popularność zakupów w Internecie to doskonały moment, aby wystartować z biznesem, którym może być hurtownia internetowa odzieży damskiej.


Jak wystartować z hurtownią odzieży damskiej w Internecie?

Pierwszym krokiem na drodze do własnego biznesu w postaci hurtowni odzieży jest przede wszystkim znalezienie odpowiednich dostawców odzieży, którzy nie tylko zaoferują konkurencyjne ceny, ale także będą posiadać w ofercie stylowe ubrania wykonane z dobrej jakości materiałów. Kiedy znajdziecie odpowiedniego dostawcę, pozostaje przejść do kolejnego kroku, czyli budowy platformy zakupowej.

Budowa hurtowni internetowej

Wykonanie seriwsu, w którym będziemy prowadzić sprzedaż to jeden z kluczowych etapów w drodze do sukcesu. Warto tutaj dokładnie określić swoje wymagania, które wdroży dla nas agencja interaktywna lub inna firma wykonująca sklepy internetowe.

Pierwszym elementem jaki powinniśmy określi jest oczywiście system CMS na jakim chcemy pracować. W Polsce dominują sklepy internetowe oparte o Prestashop, jednak coraz popularniejsze na rynku stają się również rozwiązania oparte o CMS Wordpress oraz Joomla, czyli platformy sprzedażowe Woocommerce oraz Virtuemart. Wybór w tym przypadku zależy od indywidualnych predyspozycji oraz faktu czy mieliśmy do czynienia z którymś z powyższych systemów. Jeśli jesteśmy nowicjuszami w branży sprzedaży Internetowej, najlepiej zdecydować się na rozwiązanie, z którego korzysta również konkurencja odnosząca sukces w branż.

Po wyborze platformy zakupowej jesteśmy już w połowie drogi do udanego startu w handlu internetowym. Na drodze do rozpoczęcia sprzedaży hurtowej w Internecie stoi nam jeszcze kwestia dodatków w jakie wyposażony musi być nasza hurtownia internetowy odzieży damskiej oraz jej szata graficzna.

W przypadku dodatków, niezbędne do prowadzenia skutecznej sprzedaży będą na pewno takie elementy, jak płatności onl-line, system newslettera, zaawansowana wyszukiwarka czy formularz kontaktowy.

Wybierając system płatności najlepszy dla hurtowni internetowej najlepiej wybrać sprawdzoną firmę, taką jak PayU, czy Przelewy24, które oferują płatności internetowe przy użyciu większości działających w naszym kraju banków. Decydująca w tym przypadku będzie wartość prowizji jaką pobiera dana firma od poszczególnych płatności.

Formularz kontaktowy umożliwi klientom szybki kontakt z nami, dlatego powinien być umieszczony w widocznym miejscu na stronie. Formularz taki powinien zawierać tylko podstawowe pola, typu imię, nazwisko, E-mail oraz treść zapytania, co nie odstraszy potencjalnych klientów od wysyłania zapytań.

Kolejnym elementem, który warto zastosować na stronie hurtowni internetowej jest system newslettera. Newsletter zapewni nam możliwość kontaktu mailowego z klientami, dzięki czemu będziemy mogli im wysyłać informacje o promocjach, dostawach towaru, czy zmianie oferty. Taki system to także doskonały sposób na pozyskiwanie nowych klientów, dlatego hurtownia internetowa odzieży damskiej powinna go mieć na starcie.

Ostatnim kluczowym elementem, który stał się standardem i jest wymagany w przypadku prowadzenia sprzedaży internetowej odzieży damskiej jest zaawansowana wyszukiwarka. Wyszukiwarka taka pozwoli klientom na szybki znalezienie odpowiedniego towaru po rodzaju garderoby, cenie, kolorze, czy dostępnych rozmiarach. Warto zadbać o bogactwo opcji wyszukiwania, co sprawi że użytkownik będzie mógł precyzyjnie wyszukać wybrany przez siebie produkt.

Po wykonaniu sklepu internetowego przez który nasza hurtownia internetowa odzieży damskiej będzie prowadzić sprzedaż pozostaje rozpocząć kolejny etap na drodze do sukcesu w handlu hurtowym, czyli jego promocję.

Promocja hurtowni internetowej

Promocja hurtowni internetowej wbrew pozorom nie należy do łatwych zadań, zwłaszcza że konkurencja w branży jest naprawdę duża. Nowa hurtownia, aby zaistnieć na rynku musi przede wszystkim zadbać o różnorodność promocji. I tak na starcie biznesu internetowego powinniśmy zainwestować w reklamę w wyszukiwarce Google w postaci linków sponsorowanych oraz remarketingu Google AdWords, rozpocząć pozycjonowanie sklepu internetowego na frazy związane ze sprzedażą hurtową oraz ofertą hurtowni, czyli odzieżą damską, a także wystartować z promocją na portalach społecznościowych, takich jak Instagram, czy Facebook. Promocja w social mediach jest bardzo ważna, ponieważ co dziennie korzysta z nich miliony Polaków, którzy mogą być potencjalnymi klientami naszej hurtowni.

Powyższe elementy w połączeniu z szybką przesyłką kurierską oraz ciekawą ofertą na pewno sprawiają że nasza hurtownia internetowa odzieży damskiej odniesie oczekiwany sukces.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij