0
głosów
- +

4 sprawdzone sposoby na płaski brzuch

Autor:

Aktualizacja: 20.04.2015


Kategoria: Uroda / Piękno i Uroda


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 348 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Płaski brzuch to szczyt marzeń wielu z nas. Niestety jest to miejsce, w którym najszybciej zaczynają odkładać się nadprogramowe kilogramy. Aby poprawić wygląd naszego ciała wystarczy zastosować się do 4 prostych zasad.


  1. Wciągaj brzuch. Bez względu gdzie jesteś i co robisz staraj się wciągać brzuch. W ten sposób ćwiczysz mięśnie brzucha w bardzo prosty sposób. Dzięki temu Twój brzuch jest bardziej płaski a Ty wyglądasz lepiej
  2. Body wrapping - prosty zabieg kosmetyczny do wykonania w domu. Dzięki niemu nie tylko pobudzisz krążenie krwi i limfy. Przyczynisz się do usunięcia nadmiaru wody z organizmu oraz toksyn. W niecałą godzinę możesz doprowadzić jednym zabiegiem do zmniejszenia obwodów o kilka centymetrów. Dodatkowo sprawisz że skóra będzie bardziej jędrna i gładka. Zabieg ten idealnie sprawdza sie także do walki z cellulitem
  3. Masaże. Regularnie - raz dziennie przez 5 minut masuj się. Czy to szorstką rękawicą czy odpowiednim urządzeniem. Jeśli masaż wykonujesz w czasie kąpieli lub pod prysznicem warto wzbogacić go o naprzemienne prysznice, które także pobudzą Twoją skórę i mięśnie do działania
  4. Dieta - ważne jest nie tylko co jemy ale także w jaki sposób. Podstawowe zasady:

a)    Unikamy ciężkich, tłustych, trudnych do strawienia potraw. Zamieniamy je na ryby i białe mięso

b)    Unikamy słodyczy

c)    Unikamy soli - w nadmiarze spożywana prowadzi do zatrzymania wody w organizmie

d)    Unikamy produktów, które rozpychają żołądek i jelita. Są to: kapusta, brukselka, białe pieczywo, makaron, kalafior, rośliny strączkowe

e)    Pijemy ok 2 litrów wody dziennie - przez co poprawiamy pracę nerek i unikamy zatrzymywania wody w organizmie

f)     Po obiedzie deser jemy najszybciej godzinę później. Dzięki temu treść żołądkowa zabezpieczona jest przed fermentacją, a my sami nie cierpimy z powodu wzdęć.

g)    Unikamy alkoholu - który przyczynia się do odkładania tłuszczu na brzuchu

h)   Jedząc posiłki - nie popijamy ich. W ten sposób chronimy się przez rozcieńczeniem kwasów żołądkowych i gorszym trawieniem

i)     Żujemy dokładnie jedzenie. Przez co zjadamy mniej i jednocześnie lepiej trawimy to co zjedliśmy

j)     Zamiast trzech dużych posiłków – jemy 5 mniejszych w ciągu dnia. W ten sposób ochronimy się przed rozpychaniem żołądka i doprowadzimy do lepszego wyglądu brzucha

k)    Jemy dużo produktów bogatych w błonnik – kasza, otręby, świeże warzywa i owoce, pełnoziarniste produkty itp

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij