Reklama na samochodach to skuteczna umożliwiają tworzyć wizerunek firmy na dużą skalę przy minimalnych nakładach finansowych. Umożliwia na skuteczne wykorzystanie przestrzeni pojazdów służbowych. W znacznym stopniu oddziałuje na znajomość prezentowanych produktów. Najczęściej stosowanym sposobem jest oklejanie folią samoprzylepną. Bezsprzeczną zaletą tej metody to krótki czas wykonania, niska cena i możliwość taniego likwidacji folii z pojazdu. Kolejna metoda naklejanie zdjęć drukowanych za pomocą technik druku sitem, ploterem farbami sitowymi. Sposób ten pozwala rozmieszczenie grafiki na szybie samochodu z zachowaniem widoczności od wewnątrz pojazdu (folia One Way Vision). Zrobienie grafik na folii magnetycznej umożliwia użytkownikowi na niezależne odklejanie i przyklejanie elementów graficznych w dowolnym momencie. Ściągniętą reklamę wolno przykleić na kolejnym samochodzie. Przy wykorzystaniu tej techniki można wykonać grafikę na własnych samochodach, którą klient może tymczasowo ściągnąć. Proces ten może być powtarzany nieokreślona ilość razy. Reklama wykonana dzięki metodzie lakierniczej, wolno zrobić grafikę w niedostępnych dla pozostałych technologii częściach auta. Pozwala na osiągnięcie dowolnych kolorów. Jednakże po wykonaniu takiej grafiki powinno liczyć się z wysokimi kosztami wykonania i zlikwidowania grafiki. Przedstawione powyżej metody można powiązać ze sobą w celu dokonania optymalnego wyniku. Grafika reklamowa na autach może być umieszczona na plandekach, szybach. Wykonalne jest dostosowanie reklamy do każdej marki pojazdów osobowych, ciężarowych a także autobusów i tramwajów.
Licencja: Creative Commons