Wysoka popularność publicznych basenów kąpielowych i masowe z nich korzystanie wymusza na właścicielach takich obiektów stosowanie odpowiednich technologii, które usprawnią im fachową i kompleksową obsługę klientów.

Data dodania: 2013-02-19

Wyświetleń: 1327

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jako pierwsze warto tu wymienić wszelkie systemy oczyszczania i uzdatniania wody. Zanieczyszczenia są bardzo groźne dla ludzi, mogą w nich rozmnażać się szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Do ich pozbycia się warto używać różnych układów filtrujących wodę. Oprócz oczyszczania wody, pompy podłączone do tego systemu uzupełniają ubytki wody, które pogłębiają się w miarę użytkowania basenu.

Właściciele basenów korzystają z licznych urządzeń podnoszących atrakcyjność ich obiektu. Wymienić tu warto podgrzewacze wody lub światła w wodzie, tworzące klimat. Wiele basenów korzysta z maszyn generujących sztuczne fale albo bąbelki jacuzzi. W większych parkach rozrywki natrafimy na natryski ciśnieniowe służące do masażu, zakola z prądami rzeki albo umilające widok niebieskiej toni – fontanny. Każdy dobry basen w swoim asortymencie posiada saunę albo solarium.

Obok umilania czasu pływakom, warto też skorzystać z odkryć techniki do usprawnienia funkcjonowania basenu. Służy do tego coraz bardziej powszechny elektroniczny system obsługi klienta. Posiada on wiele ciekawych i praktycznych funkcji. Za jego pomocą obsługa ma dostęp do wielu przydatnych informacji. System obsługi klienta tworzy różnego rodzaju raporty i statystyki ze wszystkich przeprowadzonych działań w ciągu dnia. Potrafi stworzyć zestawienie usług przynoszących największe korzyści, najczęściej wybieranych przez klientów oraz określić czas, w jakim do tego dochodzi. Wyposażony jest do obsługi różnego rodzajów rezerwacji, kart i karnetów. Tworzy bazy danych klientów, a oprócz tego reguluje dział sprzedażowy i magazynowy. Współpracuje z kasą fiskalną. Potrafi wszelkie dochody przenieść do działu księgowości, zająć się obsługą faktur i tworzyć rozliczenia.

Innymi dodatkowymi usprawnieniami są chociażby elektroniczne szafki dla klientów, najczęściej na chip albo kartę. W ten sposób mienie klientów chronione jest sprawnym i pewnym systemem zabezpieczeń. Bramki obrotowe przy wejściach na basen przepuszczają tylko osoby uprawnione. Dzięki temu klienci mają pewność, że żadna niepożądana osoba nie pojawi się na basenie, a personel nie musi sprawdzać prawidłowego czasu pobytu klientów. Kołowroty posiadają specjalne czytniki, które po odczytaniu danych z karty lub chipów mogą odpowiednio przepuścić lub zatrzymać daną osobę.

 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena