0
głosów
- +

Druk w drukarniach internetowych

Autor:

Aktualizacja: 05.02.2013


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 740 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Poza klasycznymi drukarniami, usytuowanymi w każdym średnim i dużym mieście w naszym kraju, swoje usługi od dłuższego czasu oferują również drukarnie internetowe. Ich znalezienie w sieci zajmuje kilka sekund. Co wyróżnia oba rodzaje drukarni od siebie?


Drukarnie internetowe obejmują swoim zakresem oferty dokładnie takie same zagadnienia, jak drukarnie stacjonarne: druk wielkoformatowy, druk cyfrowy, druk offsetowy oraz druk wszelkich materiałów reklamowych: wizytówek, plakatów, broszur, ulotek, teczek oraz wszelkich innych materiałów poligraficznych. Co również ważne, o ile nie najważniejsze, drukarnie internetowe stanowią olbrzymią konkurencję dla drukarni stacjonarnych poprzez dużo tańsze ceny drukowania. Dzięki temu, nawet po doliczeniu usługi dostarczenia produktu kurierem, koszt całości zamówienia może znacząco różnić się od klasycznego zamówienia. A należy także zwrócić uwagę, iż często przy większych zamówieniach drukarnie internetowe nie naliczają kosztu dostawy.

Drukarnie internetowe lubiane są również dzięki szybkiej obsłudze: na ich stronach zawsze znajdziemy informację o wielkości i formacie pliku, który należy dosłać drogą mailową. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia oraz zgodności pliku dostarczane jest zazwyczaj tą samą drogą lub oznaczane jest w panelu użytkownika. Konto użytkownika, zakładane jednorazowo, pozwala na monitorowanie etapu zamówienia oraz kosztów z nim związanych.

To, co oferują jeszcze drukarnie internetowe, to programy partnerskie. Jest to bardzo atrakcyjna forma współpracy, zwłaszcza dla agencji reklamowych. Dzięki współpracy w ramach programu partnerskiego, agencja reklamowa bądź inna firma, przy dużych i częstych zamówieniach, może liczyć na naprawdę wysokie rabaty.

Drukarnie internetowe zdobywają coraz większą popularność. Są tańsze, realizacje przebiegają szybko, a jakość w żaden sposób nie odbiega od drukarni stacjonarnych.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij