Artykuł przedstawia zalety lokalnej e-reklamy.

Data dodania: 2008-02-26

Wyświetleń: 3607

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Reklama lokalna jest najbardziej skuteczną formą reklamowania się dla lokalnych firm.

Internet stał się głównym narzędziem reklamy lokalnej.
Portale, serwisy www oraz wyszukiwarki pozwalają na szybkie dotarcie do klientów z danego regionu.

Jest to na tyle skuteczna forma reklamy, ponieważ dociera do grupy odbiorców zamieszkujących ten sam region co reklamodawca.

W ten sposób, odbiorca może dowiedzieć się gdzie znajduje się najbliższy magiel, w jakich godzinach jest czynny i co oferuje.

Odbiorcy, czyli mieszkańcy danego regionu, przeglądając portale i serwisy lokalne znajdują tam reklamy i oferty firm z sąsiedztwa. Często nie wiedzą, że w ich miejscowości działa firma sprzedająca poszukiwane przez nich produkty lub świadcząca potrzebne im usługi

W tym momencie, wycieczki na zakupy do innych miast stają się zbędne. Pozwala to osiągnąć konsumentom pewien poziom zadowolenia, oszczędność kosztów i czasu.

Wiadomo: zadowolony klient- dobry klient.

Trzymając się tego hasła, należy zaufać internetowej reklamie lokalnej.

Dobrym przykładem zastosowanie takiej formy reklamy jest portal Karczew24.pl., www.karczew24.pl
Licencja: Creative Commons
0 Ocena