Internet stał się głównym narzędziem reklamy lokalnej.
Portale, serwisy www oraz wyszukiwarki pozwalają na szybkie dotarcie do klientów z danego regionu.
Jest to na tyle skuteczna forma reklamy, ponieważ dociera do grupy odbiorców zamieszkujących ten sam region co reklamodawca.
W ten sposób, odbiorca może dowiedzieć się gdzie znajduje się najbliższy magiel, w jakich godzinach jest czynny i co oferuje.
Odbiorcy, czyli mieszkańcy danego regionu, przeglądając portale i serwisy lokalne znajdują tam reklamy i oferty firm z sąsiedztwa. Często nie wiedzą, że w ich miejscowości działa firma sprzedająca poszukiwane przez nich produkty lub świadcząca potrzebne im usługi
W tym momencie, wycieczki na zakupy do innych miast stają się zbędne. Pozwala to osiągnąć konsumentom pewien poziom zadowolenia, oszczędność kosztów i czasu.
Wiadomo: zadowolony klient- dobry klient.
Trzymając się tego hasła, należy zaufać internetowej reklamie lokalnej.
Dobrym przykładem zastosowanie takiej formy reklamy jest portal Karczew24.pl., www.karczew24.pl