0
głosów
- +

Typy stron internetowych

Autor:

Aktualizacja: 26.11.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 841 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Przeglądając internet, nie trudno zorientować się, że istnieje co najmniej kilka kategorii stron internetowych. Choć wszystkie strony wyglądają podobnie, to różnią się między sobą poziomem rozbudowania, zawartością, grafiką i tym, do czego służą.


To właśnie efekt, jaki ma przynieść tworzona strona internetowa, czyli cel jej zakładania i funkcjonowania, determinuje wygląd i treść witryny.

Amatorskie strony internetowe. Amatorskie strony internetowe, to zazwyczaj niezbyt rozbudowane witryny tworzone przez internautów, do których wykorzystuje się gotowe i proste szablony stron. Amatorskie strony internetowe posiadają zazwyczaj niezbyt rozbudowane menu i ograniczają się do kilku podstron. Tworzy się je głównie dla przyjaciół i znajomych, a ich treść stanowią wiadomości o tym, co dzieje się w życiu ich twórców uzupełnione zdjęciami.

Strony internetowe instytucji. Każda szanująca się instytucja ma swoją stronę internetową. Strony te są zazwyczaj bardzo rozbudowane i tworzone przez profesjonalistów. Strony takie posiadają bardzo wiele podstron, z których można na przykład pobierać różne formularze i dokumenty. Strony internetowe instytucji i urzędów, zazwyczaj posiadają więcej tekstów niż zdjęć.

Firmowe strony internetowe. Dziś każda firma ma swoją stronę internetową. Internetowa strona firmowa, składa się z kilku podstawowych elementów. Znajdziemy na niej informacje o firmie (od kiedy istnieje, kto ją tworzy, jak się rozwijała itp.). Na wszystkich firmowych stronach internetowych, prezentowane są oferty firmowe. Jedne z nich są bardziej szczegółowe, inne mniej. Czasami jest to tylko krótki spis oferowanych towarów i usług, czasami jest to długa lista uzupełniona opisami, zdjęciami i cennikiem.

Reklamowe strony internetowe. Wiele stron internetowych powstaje w celu reklamowania produktów i usług licznych przedsiębiorstw. Strony takie, to wszelkiego typu katalogi firm, spisy firm, panoramy przedsiębiorstw itp. Reklamowe witryny internetowe, to długie listy firm uporządkowane na wiele sposobów. Można w nich wyszukiwać konkretnych produktów i usług lub firm określonych branż w wybranym mieście, regionie czy województwie. Wyszukiwanie interesujących ofert i danych teleadresowych jest szybkie i łatwe, gdyż wszystkie katalogi firm posiadają wygodne wyszukiwarki. Z katalogów takich korzystają klienci poszukujący atrakcyjnych ofert towarów i usług oraz właściciele firm poszukujący partnerów do współpracy.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij