Jeśli kurs jest dobry, to uczestnicy kursu będą go polecać znajomym. Warto w kursie wspomnieć o tym, aby go polecić znajomym, gdyż nie każdy kursant może wpaść na taki pomysł, a to w naszym interesie jest to, ile osób będzie czytać nasze wypociny. Istnieje jednak inny dużo ciekawszy sposób na zwiększenie ilości prenumeratorów kursu: otóż większość osób nie poprzestaje na stworzeniu tylko jednego kursu. Warto więc w kursie A polecić kurs B natomiast w kursie B polecić kurs A. Część osób zapisze się na ten drugi kurs. Jest to bardzo ważne, gdyż czasami ludzie wypisują się z kursów (bo np. jest nudny, za trudny itp.). Jeśli dana osoba wypisze się z jednego kursu, to zawsze jej adres e-mail będzie w tym drugim kursie! Tak więc dzięki takiej prostej sztuczce nie tracisz kontaktu z danym człowiekiem! Oczywiście istnieje tutaj niebezpieczeństwo, że ktoś jest zapisany do trzech różnych kursów, wypisuje się z jednego a następnego dnia dostaje kolejne lekcje z dwóch pozostałych kursów i taka osoba zacznie Ciebie oskarżać o spamowanie. Jednak jest na to prosty sposób: na początku lub na końcu wiadomości e-mail warto napisać formułkę: "Otrzymujesz tą wiadomość, gdyż na stronie XXX zapisałeś się na e-mailowy kurs o YYY". Dzięki temu dana osoba szybko się zorientuje, że wypisała się z jednego kursu, ale nadal jest zapisana na inny.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby umówić się z kimś na wzajemne promowanie swoich kursów. Dzięki temu zyskasz dodatkowych prenumeratorów, jednak gdy dana osoba wypisze się z Twojego kursu, to stracisz do niej kontakt (chyba, że będziesz też promować inne swoje kursy).
Udzielone porady są dość banalne, jednak nie wszyscy się do nich stosują. Jeśli posiadasz kilka kursów e-mailowych to sprawdź, czy we wszystkich kursach polecasz minimum jeden inny kurs.