O tym, że szanująca się firma powinna mieć swoje gadżety firmowe, wie każdy marketingowiec – firmowe koperty, kubki z logo firmy, notesy i magnesy na lodówkę.

Data dodania: 2012-06-07

Wyświetleń: 1390

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wybór jest naprawdę wielki. Jeżeli firma prowadzi bogatą korespondencję z klientami i kontrahentami, ważne jest, aby posiadała firmowy papier i koperty. Znacząco wpływa to bowiem na wizerunek firmy.

Dlaczego firmowe kopert są tak ważne?

Jeżeli firma chce być poważnie traktowana w świecie biznesu, musi zainwestować czas, pieniądze i energię w stworzenie pozytywnego wizerunku zewnętrznego. To, jak odbierają ją klienci i kontrahenci na zewnątrz, ma znaczący wpływ na jej prosperowanie. W niektórych przypadkach może nawet świadczyć o „być albo nie być” firmy. Warto jest zainwestować w taki pozorny detal jak firmowy papier i koperty. Na papierze będzie znajdowało się logo firmy i jej dane teleadresowe w stopce na dole strony. Napisy mogą być na przykład naniesione takim kolorem, jaki widnieje w logo firmy. Będzie to tworzyło spójną całość. Koperty z logo firmy może wykonać zaprzyjaźniony grafik lub biuro projektujące koperty. Korzystając z pomocy biura projektowanego, zyskujesz pewność, że otrzymasz produkt z najwyższej półki.

Koperty, papier firmowy i co jeszcze?

Ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, nawet jeśli jest to tylko próbka kosmetyków czy serek na degustacji w markecie. Idąc tym tropem, marketingowcy dbają, aby ich firmy były zaopatrzone w firmowe gadżety dla klientów. Zwykle są to drobiazgi, które przy zakupie hurtowym niewiele firmę kosztują - firmowe smycze, kubki, długopisy, czapki, notatniki. Dla ważniejszych klientów można przygotować ciekawsze gadżety - firmowy pen driver, kalendarz na cały rok w skórzanej oprawie itp. Część tych wydatków firma może sobie wpisać w koszty, a kontrahent, który otrzyma pen driver będzie naprawdę zadowolony. Jeżeli firmy mimo wszystko nie stać na gadżety reklamowe, warto chociaż, aby zainwestowała w firmowe koperty i papier, na którym będzie prowadziła korespondencję. Najlepiej zgłosić się do biura, które projektuje koperty. Jeżeli firma może sobie pozwolić tylko na koperty, a droższe gadżety są dla nich niedostępne, warto powierzyć ich wykonanie najlepszej firmie.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena