Współpraca między kompleksowo działającymi drukarniami w Łodzi a agencjami reklamowymi jest znaną praktyką. Wiadomo przecież, że doradcy w zakresie marketingu, promocji reklamy korzystają z wielu opcji. Jedną z nich niezmiennie pozostaje prezentacja wizualna, graficzna, a forma drukowana ma kluczowe znaczenie.

Data dodania: 2012-05-24

Wyświetleń: 1286

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Współpraca ze specjalistami ds. reklamy

Dla specjalistów w dziedzinie jaką jest reklama w Łodzi i nie tylko, istotne znaczenie ma wysoka jakość oraz niezawodność drukarni, z którą podejmą stałą współpracę. Oczywiście liczą się także warunki takiej kooperacji. Wiadomo jednak, że praktycznie każda łódzka drukarnia chętnie podejmie stałą współpracę. Szczególnie z prężnie działającymi firmami. Drukarnie w Łodzi obsługują również tzw. klientów docelowych, firmy, które same zamawiają dla siebie wydruki. Niemniej jednak preferencyjne warunki, rabaty, ekspresowe terminy dotyczą głównie stałych kontrahentów, którzy zamawiają zarówno dużo, jak i często.

Szeroki wachlarz możliwości łódzkich drukarni

Z punktu widzenia fachowców od reklamy w Łodzi istotny jest również duży zakres usług. Mogą przecież zamawiać tysiące ulotek, katalogi, materiały promocyjne albo wielkie banery, standy, kasetony. Dlatego kompleksowo działająca drukarnia łódzka zapewni klientom wydruki cyfrowe, offsetowe, reklamy odporne na czynniki zewnętrze, wielkoformatowe wydruki itp. W tym ostatnim przypadku stosuje się często technologie takie jak druk solwentowy albo druk UV. Praktycznie wykorzystanie pigmentowych atramentowych solwentowych to właśnie wielki format, jest to metoda bardzo często wykorzystywana w prezentacjach graficznych wizualnych. Podłoża stanowią tu szerokie spektrum, może być to PCV, frontlit, folia, papier itd. Z kolei druk UV to obecnie najbardziej nowoczesna opcja w druku cyfrowym. Nakładane atramenty utwardza się specjalną lampą UV. Szybki wydruk to duża oszczędność czasu oraz co ważne dla klienta, także obniżenie kosztów. Wydruki offsetowe sprawdzają się z kolei przy dużych nakładach materiałów o mniejszym formacie. Każdy agencja reklamy w Łodzi wie jakie znaczenie promocyjne mają wizytówki, ulotki, kalendarzyki, teczki itp.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena