0
głosów
- +

5 wskazówek jak wyposażyć sklep odzieżowy cz.1 MANEKINY CAŁOPOSTACIOWE

Autor:

Aktualizacja: 20.02.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 5399 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
5 wskazówek jak wyposażyć sklep odzieżowy cz.1 MANEKINY CAŁOPOSTACIOWE

Wyposażenie sklepu odzieżowego to wyzwanie. Zaszachujmy konkurencję wyposażając lepiej, nowocześniej, bardziej atrakcyjnie dla Klienta. Na początek proponuję dokładnie zaplanować wystawę (witrynę) sklepową – będzie ona wizytówką Państwa firmy, która musi wywołać megapozytywne pierwsze wrażenie. 


Kobiety bardzo impulsywnie podchodzą do zakupów – muszą tylko zobaczyć to „coś” na wystawie sklepowej. Wykorzystajmy to planując nasz sklep - proponuję wybrać dobre manekiny całopostaciowe. Oferta na manekiny jest obecnie bardzo szeroka i ceny są zdecydowanie bardziej przystępne niż jeszcze kilka lat temu.

Niezaprzeczalnie najlepsze są manekiny wykonane z włókna szklanego (fiber glass), które gwarantuje wysoką jakość wykonania, trwałość i długotrwałe użytkowanie. Włókno szklane powinno być pokryte kilkoma warstwami lakieru, odpowiednio zabezpieczającymi manekina przed zarysowaniami.

Bogata kolorystyka manekinów pozwala dobrać manekiny idealnie pasujące do wizji i pozostałego wyposażenia sklepu. Od kilku lat widoczne są 3 trendy w kolorystyce manekinów: manekiny cieliste, czarne i białe. Manekiny cieliste to po prostu klasyka. Szczególnie polecam manekiny z ufryzowanymi włosami i z możliwością założenia peruki.

Alternatywą dla manekinów cielistych są manekiny czarne i białe: matowe i błyszczące. Trend, który pojawił się kilka lat temu to manekiny z uproszczonymi rysami twarzy lub bez głowy. Takie rozwiązanie to efekt założenia, że prezentowana na manekinie odzież powinna być najważniejsza. Takie "kosmiczne", nienaturalne manekiny także pomogą przyciagnąć uwagę potencjalnych Klientów.

Pamiętajmy także, że średnio co 1-2 miesiące bedziemy zmieniać wygląd naszej witryny poprzez zmianę odzieży. Wybierzmy zatem taką sylwetkę manekina, która pozwoli nam to zrobić szybko i sprawnie. Dobrze sprawdzają się np. manekiny ze zgiętą reką - można powiesić torebkę, przewiesić apaszkę itp.

Mając na uwadze powyższe wybierzmy po prostu takie manekiny, które oddadzą charakter i klimat naszego sklepu a jednoczesnie będą współgrały z  pozostałym wyposażeniem sklepu.

Już wkrótce kolejna część cyklu o wyposażeniu sklepu odzieżowego - lady sklepowe.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij