Szkolenia „Komunikacja” to szkolenia poprzez które można zapoznać się z podstawowymi sposobami komunikacji. W tracie nauki w praktyczny sposób możemy doświadczyć czym jest perswazja i jak ją stosować, oraz czym jest manipulacja i kiedy jesteśmy jej poddawani. Zdobyte umiejętności podczas...

Data dodania: 2007-11-07

Wyświetleń: 5072

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Szkolenia „Komunikacja” to szkolenia poprzez które można zapoznać się z podstawowymi sposobami komunikacji. W tracie nauki w praktyczny sposób możemy doświadczyć czym jest perswazja i jak ją stosować, oraz czym jest manipulacja i kiedy jesteśmy jej poddawani. Zdobyte umiejętności podczas szkolenia Komunikacja” pozwolą nam na unikanie werbalnych ataków, ułatwią prowadzenie trudnych rozmów i unikanie sporów, radzenie sobie z trudnymi pytaniami oraz na dobieranie właściwych słów. Uczestnicy takich szkoleń będą potrafili lepiej napominać i wydawać polecenia, zmieniać złe emocje na dobre słowa, przygotowywać przemówienia, mowy okolicznościowe i sytuacyjne, oraz mówić tak aby inni słuchali. Szkolenia „Komunikacja” rekomendowane są dla wszystkich, dla których skuteczność w pracy zależna jest od języka jakim się posługują. Szkolenia te adresowane jest w szczególności do handlowców, kadry kierowniczej oraz administracji publicznej i polityków. Kolejnym rodzajem szkoleń dotyczących również komunikacji są szkolenia „obsługa klienta”, które to umożliwiają zdobycie umiejętności pozwalających na dopasowaniu własnych zachowań do zachowań klienta, rozpoznawaniu i przewyższaniu indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dla klientów to oni są firmą i to oni zapewniają firmie stałych i zawsze powracających klientów. Dlatego też w ogromnej mierze, pośrednio i bezpośrednio mają wpływ na sprzedaż i na to jak postrzegana jest firma w oczach klientów. Szkolenia obsługa klienta” pomagają zdobyć wiedzę nie tylko jak skutecznie sprzedawać, ale również, co zrobić, aby skutecznie utrzymać już zdobytego klienta oraz budować pozytywny wizerunek swojej firmy. Szkolenia „obsługa klienta” to gwarancja skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, a także zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji nie werbalnej. Kluczem do sukcesu w biznesie mogą być też szkolenia techniki sprzedaży” odnoszące się do umiejętności sprzedażowych. Koncentrują się one na sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem będącym użytkownikiem sprzedawanego produktu lub usługi. Szkolenia „techniki sprzedaży” uczą właściwego podejścia do kontaktów handlowych z klientem w różnych aspektach np. w zależności od typu klienta i jego potrzeb oraz oczekiwań, po przez sposób sprzedaży, segment rynku. Szkolenia „techniki sprzedaży” dostarczają cały pakiet narzędzi i umiejętności marketingowych niezbędnych każdemu sprzedawcy.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena