Trudno znaleźć sklep bądź firmę, które nie modyfikują swojej oferty przed świętami. Nawet sprzęty zupełnie nie kojarzące się i nie nadające do sprezentowania doczekują się niższych cen. Jak się okazuje, wózki widłowe to specyficzna kategoria towarowa. Zapotrzebowanie na tego typu urządzenia jest bardzo duże. Konkurencja producentów wózków widłowych jeszcze większa, zatem działy marketingowe dużych firm nie powinny pozostawać obojętne na specyficzny okres świąteczny. Jeżeli marka ma zostać zapamiętana i dobrze kojarzona powinna od czasu do czasu „pokazać się światu” w pozytywnym aspekcie, chociażby takim jak interesująca promocja świateczna.
Jak wygląda zatem sytuacja na rynku wózków widłowych? Niektórzy z producentów przygotowywali oferty świąteczne w poprzednich latach – jednak niekonsekwentnie i niecyklicznie. Inni producenci w prawdzie mają na swoich serwisach zakładkę Promocje, jednak nie widać w nich specjalnych ofert na święta. A przecież tak łatwo zamieścić informację pod tytułem "Wózek widłowy – promocja świąteczna” i zaoferować niewielki rabat. Jak wiemy, widoczne zaangażowanie w zadowolenie klienta i stały kontakt z aktualnymi wydarzeniami w firmie zacieśnia więzy. Czyżby producenci wózków widłowych zapomnieli o tak wspaniałej okazji?
Jednym ze sposobów sprawdzenia obecnych ofert na wózki widłowe jest skorzystanie z funkcjonalności portali, które pośredniczą w transakcjach handlowych. Zapytania ofertowe które mamy okazję tam zamieszczać spowodują, że w odpowiedzi dostaniemy oferty od różnych firm z regionu. Jest to bardzo wygodne, bez wychodzenia z domu i przeglądania setek ofert od firm. Będzie to świetna, darmowa i niezobowiązująca okazja do dopytania o świąteczne rabaty.