3. Skierowana do konkretnej osoby i istotna dla niego korzyść jest zawsze lepsza, niż niezamawiane śmieci.
4. Twoi stali klienci są warci znacznie więcej, niż ci najlepsi jednorazowi.
5. Składanie obietnic i dotrzymywanie ich to świetny sposób na budowanie marki i lojalności klientów.
6. Co innego każdy człowiek ma w głowie. Inaczej się ubiera, inne ma zainteresowania i upodobania. Na co innego wyda też swoje pieniądze.
7. Czy tego chcesz czy nie, klienci rozmawiają ze sobą. Dobra sprzedaż sama będzie stymulowała pozytywne konwersacje w sprzedaży.
8. Nie możesz robić głupków ze swoich klientów. Kiedy ludzie się połapią nie dość ,że zrezygnują z Twojej oferty to powiedzą jeszcze o tym innym.
9. Ludzie nie kupują tego, czego potrzebują. Kupują to, czego chcą.
10. To nie Ty rządzisz. A Twoi klienci, bo oni płacą Ci pensje.
11. Ludzie chcą czegoś ekstra, emocjonalnego doznania gdy coś kupują.
12. Ludzie z całego świata, od biedaków po bogaczy są zainteresowani tym co sprzedajesz. Musisz tylko odkryć, udowodnić i zaspokoić tą ich potrzebę.
13. Dobrzy sprzedawcy opowiadają historie.
14. Ludzie są samolubni, leniwi, niedoinformowani i niecierpliwi. Potraktuj to jako punkt wyjścia.
15. Najlepszy produkt lub usługa to taki, po który ludzie sięgają z własnej woli.
16. Wybieraj sobie klientów. Pozbądź się tych, którzy przeszkadzają w opowiadaniu dobrych historii tym pozostałym.
17. Produkt czy usługa dla każdego rzadko trafia do kogokolwiek.
18. Im bardziej zależy Ci na zamknięciu w sprzedaży, tym mniej ich będzie.
Autor: Łukasz Piaskowski