Definicja
AdPop oferowany jest przez Push-Ad jako usługa w wersji beta. Firma wciąż udoskonala narzędzie, a jego testowanie przez użytkowników umożliwia zwiększenie jego efektywności. Przed aktywowaniem modułu należy skontaktować się z supportem w celu konfiguracji usługi. Cały proces trwa zazwyczaj dwadzieścia cztery godziny.
Korzyści
AdPop to wielofunkcyjne narzędzie, pozwalające zniwelować ryzyko porzucania koszyków przez klientów. Obsługa modułu jest niezwykle prosta. AdPop pozwala również generować większą konwersję w obrębie witryny. Dzięki temu narzędzie w znaczącym stopniu wpływa na osiągane przez daną firmę wyniki sprzedażowe.
Narzędzia
Usługa składa się z dwóch formatów: PopUp i Website Layer. Pierwszy z nich to okna wyświetlające się na ekranie monitora. PopUpy zazwyczaj zachęcają użytkowników do skorzystania z newslettera. Mogą również informować klientów o nowej promocji, dostępnej na stronie sklepu internetowego. Ponadto często wykorzystywane są jako formaty zachęcające do subskrypcji powiadomień web push. Okienka mogą zawierać plik video, grafikę lub link do strony. Komunikaty mogą jednak być blokowane przez przeglądarki internetowe. Z kolei Website Layer to wysuwane okno, wyświetlające się w bocznej części ekranu. Dodatkową funkcją formatu jest czytanie feedu. Użytkownik może wyświetlić swój koszyk z wybranymi produktami. Website Layer pozwala również zapisać się do bazy subskrybentów notyfikacji web push. Za jego pomocą można poinformować użytkowników o trwającej promocji, dodatkowym rabacie lub opcji darmowej wysyłki. Szczegółowe informacje na temat funkcjonalności Website Layer dostępne są na stronie internetowej https://push-ad.com/.
Działania marketingowe mają istotne znaczenie dla zysków firmy i budowania godnego zaufania brandu. Warto zatem wykorzystywać panujące trendy, by zaspokoić potrzeby swoich odbiorców i budować z nimi trwałe relacje.