Po raz pierwszy w Polsce wystartowała kampania internetowa, w której hostessy wykorzystując serwisy społecznościowe, fora, chaty oraz platformy wideo będą informować o wirtualnych produktach i usługach. 

Data dodania: 2011-07-22

Wyświetleń: 2891

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

E-hostessy będą reprezentowały markę podobnie jak w marketach, czy na targach branżowych, tym razem jednak wyłącznie w sieci. Dzięki temu będą bliżej osób poszukujących usług internetowych, by rekomendować ofertę uti.pl.

Do udziału w kampanii zostało zaproszonych pięć uczestniczek programu partnerskiego uti.pl. Ich głównym zadaniem będzie budowanie społeczności wokół tematów związanych z usługami i aplikacjami internetowymi umożliwiającymi aktywne zaistnienie w internecie, począwszy od tworzenia stron www, blogów, forów, a skończywszy na aplikacjach biznesowych, takich jak np. systemy CRM, wirtualne biura obsługi klienta. Dzieląc się wiedzą na wybrane zagadnienia internetowe dziewczyny będą wspierały w decyzjach zakupowych, pomogą dobrać aplikacjie w zależności od potrzeb konsumentów, wyjaśnią w jaki sposób efektywnie je wykorzystywać. Będą także oferowały bezpłatne testowanie usług wirtualnych.

Z e-hostessami będzie można porozmawiać osobiście za pośrednictwem chatów, forów oraz platform społecznościowych, m.in. na Facebooku. Ich kobiecy punkt widzenia na usługi webowe z pewnością pozwoli laikom na lepsze zrozumienie zagadnień informatycznych oraz pomoże w poruszaniu się gąszczu aplikacji internetowych.

"Podjęliśmy wyzwanie przeniesienia typowej kampanii merchandisingowej do Internetu w myśl zasady, że dwie na trzy decyzje zakupowe są podejmowane na miejscu sprzedaży. Stąd pomysł, by wykorzystać pewne elementy tradycyjnego marketingu bezpośredniego w wersji online. E-hostessy, pełniąc funkcję ambasadorek marki, będą wspierać naszych klientów w decyzjach dotyczących wyboru usług i aplikacji webowych" – mówi Dariusz Korona, szef Supermarketu Usług Internetowych uti.pl

Na potrzeby kampanii zostało przeprowadzonych kilkanaście sesji fotograficznych z udziałem e-hostess w atrakcyjnych stylizacjach. Zdjęcia będą udostępniane na stronach fanowskich dziewczyn. Wkrótce w sieci pojawią się również filmy wideo oraz instruktażowe screencasty z ich udziałem. Uzupełnieniem akcji jest nowy serwis internetowy uti.pl, nawiązujący szatą graficzną do marketowych gazetek produktowych.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena