1
głosów
- +

3 elementy budowania sukcesu biznesu w Internecie

Autor:

Aktualizacja: 19.03.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1146 razy czytane
  • 8 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Najważniejszym elementem osiągnięcia sukcesu swojego biznesu w Internecie jest budowanie listy adresowej i dbania o nią. Wszystkie działania powinny być nakierowane właśnie na ten główny element.


O ile zdarzają się sukcesy z listą poniżej 4-5.000, to nawet gdy osiągniesz taką liczbę, nadal najważniejszym działaniem będzie budowanie listy. Jest kilka metod jak to robić, ale do moich ulubionych należy blogowanie, SEO i publikowanie artykułów.

Blog jest twoim domem w Internecie i najlepiej, abyś publikował kilka razy w tygodniu, a przynajmniej dwa razy w tygodniu. Nawet jeśli czujesz, że pisanie nie jest twoją najmocniejszą stroną, uwierz mi, że pisania i prowadzenia bloga można się nauczyć. Ja używam swojego bloga do dzielenia się różnymi przemyśleniami związanymi z obszarem, którego dotyczy, a które w mojej ocenie mogą być pomocne czytelnikom.   

SEO też nie jest takie trudne jakby się wydawało – po zapoznaniu się z podstawami, wystarczy konsekwentnie wprowadzać je w życie oraz nie zasypiać gruszek w popiele i na bieżąco śledzić zmiany. Odpowiednio dobierając nie więcej niż 2-3 słowa kluczowe na stronie powodujesz, że twoje teksty stają się łatwe do znalezienia przez inne zainteresowane tematem osoby. Tę samą zasadę możesz stosować w swoich artykułach, czy wypowiedziach w mediach społecznościowych. Jeśli poznasz najważniejsze słowa kluczowe w obszarze na jaki się zdecydowałeś, działanie będzie dla ciebie dużo łatwiejsze.

Pisanie artykułów to nic innego jak marketing wykonywany za pomocą artykułów czyli pisanie krótkich artykułów 300 do 500 słów długości na temat, w jakim chcesz się specjalizować. Pomysły na artykuły możesz czerpać ze swojej codziennej pracy, z rozmów ze współpracownikami, klientami, potencjalnymi klientami, z komentarzy na blogu. Może się okazać, że masz na wybrany temat dużo do powiedzenia, co może pomóc innym. Wypracuj w sobie nawyk regularnego pisania, a zobaczysz zadziwiające efekty.    

Wszystkie te 3 elementy są kluczowe do szybszego budowania listy.

Cały czas pamiętaj, że decydujesz się zacząć swój biznes w Internecie, aby budować swoją finansową niezależność. Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwijania swoich umiejętności w zakresie marketingu internetowego musisz się nauczyć jak pisać artykuły, jak prowadzić blog, jak efektywnie włączyć się do mediów społecznościowych i jak korzystać z technologii nie wymagających znajomości programowania, aby zacząć już dzisiaj budować swój własny biznes w Internecie.


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij