Zastanawiasz się czasem, jak Twój serwis jest postrzegany przez internautów?  Czy podoba im się Twoja strona i czy chętnie na nią wracają? Ilość odwiedzających i powracających użytkowników świadczy o jakości strony. Jak zatem zbudować znaną i lubianą markę? Dowiesz się już za chwilę.

Data dodania: 2010-09-11

Wyświetleń: 2119

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Internet przepełniony jest licznymi stronami na niemal każdy temat. Wybić się w popularnym temacie jest niezwykle trudno, a znaleźć jeden z niszowych - jeszcze trudniej. Niezależnie jednak od tematyki naszego serwisu oraz docelowych odbiorców, jest kilka kwestii, o które powinniśmy zadbać.

Wygląd i nawigacja.

Każdy szanujący się internauta ceni sobie wygodę oraz estetykę. Poprawnie skonstruowana i zaprojektowana strona nie tylko nie zniechęci odwiedzającego, ale może też zachęcić do powrotu. Najważniejszą rolę odgrywa intuicyjna nawigacja. Nic bardziej nie irytuje, niż szukanie przycisku powrotu. Warto również zadbać o mapę witryny oraz ograniczenie wymaganej liczby kliknięć do minimum.

Użyteczność.

Jeżeli nasza strona ma się dobrze kojarzyć, musi przede wszystkim być użyteczna. Gdy odwiedzający nie wyniesie żadnych korzyści z wizyty na stronie, nie będzie chciał na nią wracać. Mówiąc korzyści, mam na myśli informacje, umiejętności lub rozrywkę. Strona, nie mająca nic do zaoferowania, jest bezwartościowa, przez co staje się bezużyteczna dla gości.

Aktualna treść.

Po zatroszczeniu się o wartościowe przesłanie naszego serwisu oraz odpowiednie zaprojektowanie wyglądu i nawigacji, czas na najważniejszą kwestię. Aktualizacja treści na stronie to klucz do utrzymania stałej publiczności. Jeśli ludzi zaciekawi nasza witryna, chętnie wrócą, by przejrzeć ją w czałości. W naszym interesie leży to, by materiał na stronie się nie skończył. Ludzie, którym strona się podoba, są najlepszą reklamą.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena