Obecnie na rynku widzimy różnego rodzaju ulotki, broszurki i plakaty reklamujące dany produkt. Dlaczego by nie skorzystać z innowacyjnej formy reklamy jaką jest reklama na monitorach przemysłowych. Wiemy, że konkurencja na rynku reklamy jest ogromna. Używanie standardowych form reklamy może przysporzyć nam klientów ale może też nieznacznie wpłynąć na nasz wzrost reklamy. Aby zwrócić uwagę odbiorców, trzeba szukać innowacyjnych form przekazywania informacji.
Reklama w telewizji przemysłowej sprawia, że jesteśmy zauważalni dla dużej rzeszy odbiorców.
Reklama wyświetlana jest kilkanaście godzin dziennie, tak długo jak działa lokal, w którym jest organizowana. Sami wybierzmy dogodne dla nas miejsce emisji, wystarczy znaleźć partnera, który zgodzi się wyświetlić reklamę. Zobaczmy ile osób odwiedza dane obiekt, ile klientów korzysta z usług danego lokalu. Gci wyświetla reklamy przykładowo w parku wodnym a ilość klientów miesięcznie wynosi 20.000.
Na ekranach możemy wyświetlić pokaz zdjęć promujący naszą działalność albo spot reklamowy na temat działalności.
Osoby, które nie potrafią samodzielnie przygotować spotu, z powodu trudności technicznych, mogą zapytać o to ekspertów, na przykład gci. Fachowcy umówią się na spotkanie, zrobią zdjęcia, przygotują materiał filmowy i przygotują wszystko w formie atrakcyjnego i miłego dla oka klipu filmowego.
Jeśli chcemy samemu przygotować spot, to film musi być w formacie avi lub mpg, z użyciem takich kompresji jak xvid, divx, mpeg4 czy h264. Najlepsza rozdzielczość to 720x576, prędkość 25 klatek na sekunde. W przypadku plików JPG do pokazu slajdów, format powinien wynosić 1050x576, kompresja na poziomie 80%, rozdzielczość 72 dpi.
Przykładowa cena za jedno wyświetlenie spotu 15 sekundowego to 0.27 gr
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, skuteczna promocja i budowanie marki są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Przedsiębiorcy na całym świecie poszukują innowacyjnych i efektywnych metod reklamowych, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji. Jedną z takich metod promocji, która zdobywa coraz większą popularność, jest oklejanie samochodów. Dzięki swojej mobilności, atrakcyjności wizualnej oraz stosunkowo niskim kosztom stanowi doskonałe narzędzie marketingowe.