W sytuacji, w której większość aktywnych marketingowo firm dostaje każdego dnia dziesiątki ofert reklamowych, pojawia się problem w ocenie czy przedstawione propozycje są warte inwestycji. W tym momencie przydaje się pomoc Domów Mediowych.

Data dodania: 2010-07-02

Wyświetleń: 2366

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Domy te mogą wyświadczyć dla zainteresowanych firm szereg usług związanych z reklamą w internecie. Jak niektóre z nich informują: przeanalizujemy, doradzimy, kupimy i zoptymalizujemy dla Was kampanię w każdym serwisie internetowym.

Niewątpliwą zaletą domów mediowych jest to, że współpracują zarówno z największymi na rynku Portalami takimi jak Onet, Wp, Gazeta, Interia czy O2, jak również mają w swojej ofercie sieci reklamowe oraz tysiące mniejszych i większych serwisów tematycznych.

Dlaczego warto więc wybrać Dom Mediowy do obsługi naszych kampanii?

Powodów do podjęcia takiej decyzji jest kilka. Po pierwsze - dzięki temu, że domy mediowe z portalami pracują od wielu lat, mają wynegocjowane bardzo atrakcyjne rabaty, często sięgające kilkudziesięciu procent ceny wyjściowej.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku serwisów tematycznych - dzięki temu, że domy mediowe rozmawiają każdorazowo z kilkudziesięcioma serwisami na temat obecności jednego reklamodawcy są w stanie zaoferować swoim partnerom bardzo atrakcyjne stawki CPM

Wiele domów mediowych tworzą ludzie, którzy mają na koncie współpracę z wiodącymi dostawcami treści w polskim internecie. Faktem więc jest to, co pisze jeden z domów mediowych: za nami stoi wieloletnie doświadczenie pracy w największych portalach w Polsce: Onet.pl i O2.pl oraz współpraca z Google w ramach programu Google dla Agancji. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować naszym partnerom skuteczność oferowanych rozwiązań.

Mocną stroną domów mediowych jest ich doskonała orientacja na rynku reklamowym i zasada, że każdy z serwisów ma swoje unikalne cechy oraz unikalną społeczność, do której należy dopasować przekaz reklamowy. Szukając domu mediowego pamiętajmy, że wśród usług, które powinny znaleźć się w ofercie domu mediowego musimy zaznaczyć przede wszystkim planowanie i zakup mediów, doradztwo medialne oraz tworzenie kreacji reklamowych. Duża część domów mediowych poza planowaniem mediów zajmuje się również optymalizacją kampanii i jej kosztów. To, który dom mediowy zdecydujecie się wybrać podczas planowania kampanii jest uzależnione tylko od Waszej inicjatywy i potrzeb.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena