informacji o wybranym przez nas programie. Jakie mamy możliwości?
Jeżeli posiadamy własną stronę internetową, możemy reklamować program wymieniając linki, banery reklamowe i pisząc artykuły. Jeżeli posiadamy własną listę mailingową, możemy powiadomić wszystkich, którzy sie na niej znajdują o możliwości włączenia się do danego programu. Jeżeli, jeżeli , jeżeli ...Jeżeli nasza strona jest popularna, będziemy mieli dobrą oglądalność i szansa na sprzedaż wzrośnie, ale jeśli nie jest znana, trzeba zacząć od popularyzacji samych siebie.
Jeżeli nie posiadamy własnej strony, możemy wykorzystać do powyższego celu założonego za darmo Bloga, lub wykorzystać gotowe strony dostarczane przez każdego właściciela programu partnerskiego. Cały czas pozostanie przed nami problem reklamy.
Powinniśmy pamiętać, że pomimo , iż reklama jest droga, można zacząć od licznych darmowych portali ogłoszeniowych. Istnieją one w Polsce i na ogół są bezpłatne, lub wymagają niewielkiej opłaty wniesionej smsem. Ogłoszenia te należy wprowadzić ręcznie, co jest procesem żmudnym i czasochłonnym. Amerykańskie, australijskie, dalekowschodnie i europejskie darmowe portale ogłoszeniowe zawierają w nazwie słowo Classifields i można do nich wprowadzać ogłoszenia ręcznie, albo z automatu. Istnieją niedrogie oprogramowania, tzw power submitters, które wprowadzą wpisaną przez nas treść do tysięcy stron darmowej reklamy, katalogów i wyszukiwarek. Sposób ten łączy dostarczanie naszego ogłoszenia w sposób „otwarty” do wyszukiwarek, z „zamkniętym”, czyli ograniczonym określoną liczbą odbiorców, objętym automatycznym wpisem spisem bliźniaczych stron classifields.
Jednym ze skuteczniejszych sposobów reklamy naszego programu partnerskiego jest przystąpienie do jednej lub kilku tzw. social nets , czyli quazi rodzinnych zgrupowań, w której członkowie poznają się, wymieniają opinię i wzajemnie polecają sobie sprawdzone programy. Sposób ten ma dużą zaletę, jaką jest możliwość zwrócenia się i porozmawiania z konkretnym, żywym człowiekiem, często online.