Komunikacja bardziej osobista
Kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej jest personalizacja przekazu. Wysyłanie tego samego komunikatu do całej bazy odbiorców nie jest skuteczne. Dedykowane reklamy powinny trafiać do osób, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane produktem lub usługą. Pierwszym krokiem w drodze do zwiększenia sprzedaży w sklepie online jest posegmentowanie bazy subskrybentów. Kryteria takie, jak płeć i wiek to za mało. Podczas realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem powiadomień push liczą się bardziej szczegółowe dane, takie jak zainteresowania użytkowników, ich styl życia, preferencje czy miejsce zamieszkania. Dzięki segmentacji można w prosty sposób wysyłać spersonalizowane komunikaty reklamowe i generować większy ruch na stronie.
Większa konwersja w sklepie online
Rzadko kiedy użytkownik dokonuje zakupu podczas pierwszego kontaktu ze sklepem internetowym. Przeważnie przegląda ofertę konkurencji i odkłada decyzję na później. Powiadomienia push wyświetlane są użytkownikowi również, kiedy porusza się po innych witrynach. Zachęcając potencjalnego klienta do powrotu na naszą stronę internetową, zwiększamy szansę na sprzedaż. Notyfikacje dają obecnie największy współczynnik konwersji w mediach. Ratowanie porzuconych koszyków to jedna z istotnych funkcjonalności, która bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
Wysoka skuteczność i wygoda
Do zalet powiadomień push zalicza się również przejrzystość i prostota obsługi. Narzędzie, takie jak PushAd, można w łatwy sposób samodzielnie konfigurować, realizując kreatywne kampanie reklamowe. Dzięki PushAd można tworzyć bannery, kreować komunikaty wysyłane do odbiorców, segmentować bezę subskrybentów, a także sprawdzać statystyki i porównywać skuteczność kampanii. Więcej informacji na temat zalet notyfikacji znajduje się na stronie https://push-ad.com/.