Gdy masz swój e-sklep oprócz wyglądu, funkcjonalności musisz pomyśleć także jak go wypromować.
Jedną z najlepszych reklam jakie można stosować by wypromować swój e-sklep po przystępnej cenie jest Google Adwords

Data dodania: 2010-01-08

Wyświetleń: 2016

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Gdy masz swój e-sklep oprócz wyglądu, funkcjonalności musisz pomyśleć także jak go wypromować.
Jedną z najlepszych reklam jakie można stosować by wypromować swój e-sklep po przystępnej cenie jest Google Adwords.

Dzięki takiej reklamie możesz bardzo precyzyjnie dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, sprawdzić wyniki swojej reklamy, obliczyć dzienne koszty i precyzyjnie ustalić cały budżet i słowa kluczowe na jakie ma się wyświetlać reklama.

Dzięki reklamie w Google Adwords niemal od razu dotrzesz do swoich klientów przez co z miejsca możesz zwiększyć sprzedaż swoim e-sklepie.

Inna kwestia nad którą musisz się zastanowić to na jaką stronę kierować osoby które klikają w twoją reklamę. Wszystko zależy od strategi twojego e-biznes.

Jedną z najdroższych reklam jest wybranie bardzo popularnych słów kluczowych z twojej branży i kierować je na główną stronę e-sklepu.

Ktoś kto wpisuje w wyszukiwarkę frazę "książka" nie za bardzo jeszcze wie czego chce. Może sobie tak klikać i obejrzeć setki książek zanim zdecyduje się na jedną.

Dużo lepszym rozwiązaniem jest kierowanie klientów na konkretną podstronę twojego sklepu z konkrentej frazy której szukają. np. ktoś jak szuka książki Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec to szuka tej konkretnej książki. Jeżeli znajdzie reklamę tej książki to klika na nią. Gdy na nią kliknie powinien być przekierowany bezpośrednio do danej podstrony w sklepie z tą konkretną książką.

Reklama w Google Adwords daje Ci tą możliwość, oraz także daje Ci wyniki czy reklama była skuteczna, a jak masz kilka kampanii reklamowych która kampania była najbardziej skuteczna.

Możesz także zrobić coś zupełnie innego.

Jak robisz reklamę żeby sprzedać jakiś swój produkt to pomyśl ile masz czasu żeby przekonać swojego klienta żeby kupił to co chcesz żeby on kupił.
Ile taki potencjalny klient spędzi czasu na twojej stronie internetowej ?

Internauci dość szybko skaczą ze strony na stronę i ciężko jest ich gdzieś zatrzymać.
Dlatego masz naprawdę niewiele czasu żeby przekonać klienta do kupna twojego produktu który kliknął w twoją reklamę.

Jak to można zmienić ?
Możesz zrobić np. reklamę w Google Adwords i zamiast kierować klientów na stronę z ofertą, kierować ich na stronę z wyciskaczem. Wyciskacz to specjalna strona internetowa której jedynym celem jest pozyskanie adresu e-mail.

Minusem tego rozwiązania jest to, że nie będziesz mieć sprzedaży od razu.

A jakie korzyści Ci to przyniesie ?

Gdy twoi klienci zapiszą się na twoją listę adresową możesz z nimi utrzymywać kontakt i przekonywać ich do zakupu nawet przez parę lat albo więcej!

Gdy kierujesz osoby na stronę ofertową masz mało czasu żeby przekonać ich do zakupu. Ale gdy są już na twojej liście adresowej masz nieograniczoną ilość czasu.

Dużo lepszym rozwiązaniem jest budowanie najpierw swojej listy adresowej osób którzy są zainteresowani twoimi produktami a potem poprzez ciągły kontakt namawianie ich do zakupu twojego produktu. Jest to niewątpliwie dłuższa metoda sprzedaży w internecie ale za to dużo bardziej opłacalna w dłuższym czasie.

Licencja: Creative Commons