Jak zbudować wizerunek firmy w prosty i bezpłatny sposób. Poświęc 2 godziny aby o Twojej firmie usłyszeli inni. Wykorzystaj swoje pomysły aby w łatwy sposób dotrzeć do potencjalnego klienta.

Data dodania: 2009-12-04

Wyświetleń: 1911

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Twitter, Facebook, Blip, Wykop czy Nasza-klasa to chyba jedne z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce. Wiele firm/serwisów internetowych wykorzystuje je do swojej promocji. Tyle tylko aby skutecznie pokazać się światu musisz urozmaicić swoje narzędzia, z których będziesz korzystać.

Mam tutaj na myśli wykorzystanie informacji prasowych, które są obecnie najczęściej wykorzystywaną formą budowania kontaktu pomiędzy firmą a klientem. Budowanie wizerunku firmy to długotrwały proces, który powinniśmy budować z pewnym pomysłem. Opisuj swoje produkty i działania firmy w lokalnej czy globalnej społeczności tak aby były to rzeczy ważne dla klienta. Wyjdź do swojego klienta w taki sposób abyś mógł się wyróżnić od innych.

Mając już informację możesz ją wysłać bezpośrednio do dziennikarzy lub opublikować w serwisach, które zajmują się dystrybucją komunikatów prasowych. W prosty i szybki sposób dotrzesz do czytelników danego serwisu bez większego nakładu sił i czasu. Co ważne serwisy takie budują własną społeczność czytelników i dziennikarzy, którzy bez żadnych zobowiązań mogą kopiować treść i publikować we własnych tytułach prasowych czy w innych serwisach internetowych.

Nie zapominając o całej gamie form promocyjnych od banerów, reklam kontekstowych poprzez serwisy społecznościowe polecam korzystać także z komunikatów prasowych, które są bezpośrednią formą kontaktu z dziennikarzami. Jest wiele firm, które zajmują się prowadzeniem serwisów informacyjncyh czy wydawaniem gazet, których nie stać na regularne kupowanie tekstów informacyjnych w wyspecjalizowanych agencjach prasowych. Często firmy takie poszukują ciekawych tematów bezpośrednio w internecie. Nie czekaj więc i roześlij swoje komunikaty w świat.

Informacje prasowe to doskonały sposób na poinformowanie innych użytkowników internetu o nowych startupach internetowych. Każdy kto tworzy serwisy internetowe dobrze wie, że początki są bardzo trudne. Póki dany startup nie zostanie rozreklamowany. Korzystaj z różnych rozwiązań w tym także z informacji prasowych. Dzięki takim informacjom być może uda Ci się zdobyć finansowanie na rozwój Twojego produktu.

Licencja: Creative Commons