Jak wiadomo, darmowe fragmenty ebooków można stosować jako zachętę do zapisania się na naszą listę adresową, czy są jednak jakieś inne sposoby na ich wykorzystanie i polecanie? W końcu dość duży odsetek ludzi klika w linki partnerskie w nich się znajdujące.

Data dodania: 2009-11-22

Wyświetleń: 2751

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Można je zbiorowo umieszczać w agregatorach plików, takich jak chomikuj.pl, warto podzielić ebooki na kategorie w osobnych folderach. Ja dopiero zacząłem wstawiać darmowe fragmenty na swojego chomika (jeśli chcesz, to możesz wejść sprawdzić :)

Tego typu serwisy są ostatnio coraz bardziej popularne i jest na nich coraz większy ruch. Warto postarać się o rozpropagowanie co nieco swojego chomika bądź konta w innym tego typu serwisie. Należy też pamiętać, że nie można umieszczać na swoich kontach nielegalnych plików, szczególnie jeśli jest ono pod naszym zazwyczaj używanym loginem, bo wtedy jest łatwo ustalić nasze dane personalne.

Dobrym pomysłem jest też wstawienie dodatkowo jakichś śmiesznych filmików, zdjęć czy freeware'owych programów lub wersji demo. Nie sprawiamy wtedy wrażenia, że chomik powstał tylko dla propagowania interesujących nas fragmentów, a osoby znajdujące interesujący je film lub program mogą jednocześnie "przypadkowo" zajrzeć do naszych ebooków :)

Prawdopodobieństwo ściągnięcia wzrasta po dodaniu opisu do pliku. Można skopiować najważniejsze hasła lub punkty ze strony ofertowej danej książki. Teksty zawodowych copywriterów są zazwyczaj wystarczająco zachęcające i nie ma sensu wyważać otwartych drzwi.

Jeśli uda Ci się skierować ruch na swoje konto w agregatorze plików, gwarantuję, że duża część ściągających fragmenty zakupi pełne wersje. Można też oczywiście wstawiać zwykłe darmowe ebooki, wtedy też jest szansa, że jakaś inna książka powiązana tematycznie zostanie zakupiona.

PS. Nie wiesz, skąd brać darmowe fragmenty ebooków? Zapisz się do programu partnerskiego wydawnictwa Złote Myśli, lub innego tego typu.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena