Informacji na temat ubezpieczeń możemy znaleźć bardzo dużo na różnych portalach.W dzisiejszych czasach takie informacje są zamieszczone już nie tylko na stronach Towarzystw Ubezpieczeniowych, ale także na stronach porównywarek ubezpieczeniowych a nawet w wizytówkach agentów ubezpieczeniowych.

Data dodania: 2009-10-15

Wyświetleń: 3852

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Towarzystwa Ubezpieczeniowe  które proponują ubezpieczenia komunikacyjne, obowiązkowo mają stronę internetową. Najważniejsze dla ubezpieczyciela jest to aby strona miała wysoką jakość merytoryczną, wszystkie ubezpieczenia komunikacyjne, muszą być zaprezentowane w przejrzysty sposób. Klient wchodząc na stronę internetową musi mieć możliwość zapoznania się z ofertą,z tego powodu firma ubezpieczeniowa musi dokładnie przemyśleć, kształt i formę strony internetowej. Nie wystarczy  napisać, że firma ubezpieczeniowa proponuje ubezpieczenia komunikacyjne , należy także dokładnie je opisać. Klient nie może mieć żadnych wątpliwości po przeczytaniu informacji na stronie internetowej. Strategia marketingowa nie jest najważniejsza, ubezpieczenia komunikacyjne, to produkt, który trzeba sprzedać, ale trzeba to zrobić z klasą. Firmy ubezpieczeniowe, które do pisania tekstów na stronę internetową zatrudniają tylko specjalistów od reklamy, dużo na tym tracą i stają się standardową stroną internetową.

Internauci lubią zaglądać, na takie strony internetowe, które są pisane dla ludzi. Teksty dla ludzi na pewno nie są pisane przez specjalistów od marketingu i reklamy. Takie osoby skupiają się tylko na języku, na tym, aby zachęcić do sprzedaży, teksty takich osób, są pisane w niezrozumiały sposób. Z tego powodu, jeśli firma ubezpieczeniowa chce sprzedawać ubezpieczenia komunikacyjne, musi do pisania tekstów zatrudnić osobę, która potrafi pisać teksty dla ludzi. Takich osób należy szukać wśród humanistów ponieważ dodatkowym atutem takiej osoby, jest to że ona swoje usługi wycenia znacznie niżej, niż spec od reklamy i marketingu. Oczywiście każda firma ubezpieczeniowa, sama decyduje kto pisze dla niej teksty, warto jednak dobrze się nad tym zastanowić, taka decyzja bardzo szybko skutkuje, negatywnymi lub pozytywnymi opiniami w Internecie. Jeśli nasza strona ma mieć klasę, to musi mieć wartościowe teksty, a nie teksty marketingowe. Im szybciej zrozumiemy, kto powinien pisać dla nas teksty, tym szybciej wprowadzimy oszczędności do naszej firmy.

O wysokiej jakości merytorycznej strony decydują, także administratorzy, jeśli strona ma mieć wysoki poziom, to komentarze na jej stronie także muszą być na takim poziomie. Pod hasłem ubezpieczenia komunikacyjne nie powinny znajdować się wulgarne, obraźliwe komentarze dla tego produktu. Oczywiste jest to, że ubezpieczenia komunikacyjne mają swoje plusy i minusy,jeśli ma wystąpić krytyka, to musi mieć ona budujący charakter. W krytyce nie ma niczego złego, jeśli nie obraża ona nikogo. Nie możemy więc się dziwić, że dobrzy administratorzy stron internetowych po prostu usuwają takie komentarze. Mają taką możliwość i bardzo dobrze, że z niej korzystają. W ten sposób nie wpuszczają, oni agresji na swoją stronę internetową, witryna nie musi a nawet nie powinna stać się kolejnym miejscem do obrażania ludzi oraz firm.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena