Okazuje się, że może. Era programów trudnych w obsłudze, których głównym walorem jest fakt, że po prostu są powoli odchodzi w niepamięć...

Data dodania: 2009-09-08

Wyświetleń: 2000

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Firmy korzystające ze wszelkiego typu oprogramowania informatycznego, w tym CRM coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na funkcjonalności systemu, ale również na ich użyteczność. Wdrożenie systemów skomplikowanych, nieprzyjemnych w obsłudze prowadzi często do rozczarowań związanych z niechęcią pracowników do korzystania z systemu oraz nieplanowanymi nakładami na dodatkowe szkolenia. Świadomy zagrożeń klient baczniej analizuje swój zakup pod kątem trudności jego obsługi. Wygląd aplikacji powinien zachęcać do użytkowania, co w istocie jest warunkiem koniecznym, jaki system CRM musi spełnić, jeśli faktycznie ma się przysłużyć do poprawy relacji z klientami, wzrostu efektywności pracowników i usprawnienia działania całego przedsiębiorstwa. Jest to pewnego rodzaju podstawa dobrego, solidnego CRM, o której należy pamiętać wybierając odpowiedni produkt.

Nowoczesne firmy, tworząć oprogramowanie CRM kładą nacisk zarówno na użyteczność jak i sprawność działania systemu, co przez klientów jest szczególnie cenione. Sztuką staje się więc nie samo stworzenie systemu, ale połączenie najnowocześniejszych technologii, zaawansowanych funkcjonalności, prostoty obsługi i ładnego wyglądu. Firmy te wiedzą, że wygląd aplikacji nie jest jedynie zbytkiem próżności czy wabikiem, przyciągającym klientów. Wygląd oprogramowania CRM jest bowiem jednym z ważniejszych czynników, odpowiadających za sukces wdrożenia. Dzięki prostocie obsługi, oprogramowanie CRM staje się przyjemnym narzędziem pracy, którego wdrożenie nie wymaga dodatkowych szkoleń.

 

Licencja: Creative Commons