1
głosów
- +

Meta Tag Analyzer - pomocne narzędzie do sprawdzania poprawności stron internetowych pod kątem wyszukiwarek.

Autor:

Aktualizacja: 02.06.2007


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 14317 razy czytane
  • 12 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Pozycja strony internetowej w wyszukiwarkach zależy w dużym stopniu od tego, czy poprawnie zredagujesz meta tagi: title (tytuł), description (opis) i keywords (słowa kluczowe).


Poprawność meta tagów można łatwo sprawdzić za pomocą Meta Tag Analyzera – darmowego narzędzia, dostępnego w internecie.

Na tej stronie kliknij na Remoteli, potem na Meta Tag Analyzer. Wpisz adres strony, którą chcesz przeanalizować, wpisz kod cyfrowy i kliknij Submit.

Program zbada Twoją stronę i wyświetli dokładny raport, gdzie kolorem zielonym będą zaznaczone informacje o zgodności z wymaganiami wyszukiwarek, pomarańczowym – ostrzeżenia, a czerwonym - błędy w meta tagach.

Jako błąd wyszukiwarki traktują zbyt dużą liczbę znaków lub słów. Na przykład, słów kluczowych nie może być więcej niż 20, a ilość znaków w tagu „title” nie może być większa niż 80.
                                                 
Program zliczy wszystkie słowa na stronie, podając, ile razy każde słowo występuje w tekście i jaki stanowi procent od całości. Dzięki temu możesz przeredagować tekst, dodając słowa kluczowe, żeby poprawić ich stosunek do zawartości strony. Uważaj jednak, aby nie przesadzić – program wykryje nadmiar słów kluczowych i uzna, że próbujesz spamować. Zaznaczy te słowa na czerwono!

Meta Tag Analyzer zmierzy rozmiar i czas ładowania się Twojej strony. Być może masz za dużo grafiki na stronie, jest ona zbyt "ciężka" i wolno się otwiera. Długie oczekiwanie może skutecznie zniechęcić do niej odwiedzającego.

Optymalizacja strony pod względem wyszukiwarek będzie wymagała od Ciebie trochę czasu i pracy, ale wysiłek z pewnością się opłaci – zwiększą się Twoje szanse na osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Następnym krokiem do wypozycjonowania strony będzie dodanie jej do jak największej liczby katalogów. Można dodawać ręcznie, ale lepiej zlecić tę sprawie komuś, kto się w tym specjalizuje.

Lista Tagów:

Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij