”Znajdziesz łatwo każdą firmę i produkt” - pod tym hasłem rusza kampania reklamowa Panoramy Firm. W akcji występują dwaj znani aktorzy: Rafał i Marcin Mroczek. Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, podkreśla w kampanii, że katalog i wyszukiwarka www.pf.pl to produkty bardzo podobne do siebie pod względem zawartości.

Data dodania: 2009-07-24

Wyświetleń: 2322

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Obecność aktorów w kampanii Panoramy Firm jest nieprzypadkowa. Bliźniacy ilustrują sobą komplementarność dwóch produktów – książki i wyszukiwarki. Zarówno wersja drukowana jak i elektroniczna Panoramy Firm zawierają jednakową bazę danych o firmach, ich produktach lub usługach.

Aktorzy przedstawiani są na zdjęciach jako osoby korzystające z Panoramy Firm i wyszukiwarki www.pf.pl. Jednocześnie jeden z nich przedstawia osobę szukającą restauracji czy usług budowlanych.

- Staramy się, żeby reklamy Panoramy Firm przełamywały konwencję kampanii reklamowych firm yellow pages i nie nudziły odbiorców, dlatego po raz kolejny zaangażowaliśmy znane osoby – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Grupy Produktów i Komunikacji w Eniro Polska. - Poszukiwaliśmy kreatywnego pomysłu, który pokaże komplementarność katalogu i wyszukiwarki www.pf.pl i uznaliśmy, że znakomicie zilustruje to para bliźniaków. Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie panów Marcina i Rafała Mroczków, którzy wcielili się w role użytkowników Panoramy Firm, a dodatkowo zagrali przedstawicieli danej branży. Dlatego na reklamach zobaczymy nie dwóch, ale… aż trzech braci! Z doświadczenia wiemy, że znane postacie zwiększają znajomość kampanii, a w konsekwencji rośnie używalność naszych produktów. To z kolei opłaca się reklamodawcom, którzy inwestują w nasze media – dodaje Wojciech Komosa.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena