W przypadku producentów napojów fantazyjna, pełna kolorów etykieta już nie wystarczy. Dobrym, coraz częściej stosowanym pomysłem jest postawienie na wysublimowane, wyrafinowane kształty używanej np. butelki PET. Oczywiście podniesie to koszty produkcji, ale może to zostać szybko wynagrodzone. Na pewno zwróci to uwagę klienta, przeglądającego rzędy napojów o standardowym wyglądzie.
Innym rozwiązaniem, które także przynosi efekty paradoksalnie są wysokie ceny produktów, tak aby nasze towary nabrały odrobinę elitarności. Wtedy zwykle droższą kampanie reklamową należy skierować do określonej grupy odbiorców. Wydaje się to niedorzeczne, lecz wielokrotnie z powodzeniem było stosowane. Przykładem jest choćby obuwie lub odzież najbardziej znanych firm. Jakość tych towarów jest zwykle zbliżone do konkurencji, a dzięki kreowanej przez media i gwiazdy sportu modzie młodzi ludzie chcą w ten sposób się "lansować".
Najlepszym, lecz najtrudniejszym rozwiązaniem jest nie kopiowanie cudzych pomysłów, lecz wprowadzanie w życie swoich pomysłów. Mamy wtedy pewność, że jesteśmy oryginalni. Często niezwykłe, ale cały czas korzystne dla użytkownika pomysły się sprawdzały. Można to zaobserwować w przypadku popularnego serwisu nasza-klasa.pl. Wcześniej istniało wiele podobnych stron, jednak dopiero ten zawojował internet. Czemu tak się stało? Naprawdę niezwykle ciężko odpowiedzieć na to pytanie.
Należy jednak pamiętać aby walcząc o klienta nie zbliżać się do granic absurdu. Klient powinien w komfortowy, wygodny sposób korzystać z naszych produktów. Czasem dochodzi do sytuacji, że domorośli marketingowcy "upiększają" takie opakowania jak na przykład kanistry HDPE, które nie mają styczności z klientem docelowym. Podejmując takie decyzje trzeba mieć przede wszystkim głowę na karku.