Producent, wielkość i rozdzielczość. Jak wynika z raportu internetowej porównywarki cen Okazje.info, nie cena, a właśnie te trzy parametry najbardziej interesują kupujących telewizory LCD Polaków.

Data dodania: 2009-03-26

Wyświetleń: 1527

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Producent, wielkość i rozdzielczość. Jak wynika z raportu internetowej porównywarki cen Okazje.info, nie cena, a właśnie te trzy parametry najbardziej interesują kupujących telewizory LCD Polaków.

Z raportu wynika, że szukamy głównie telewizorów średniej wielkości (najczęściej wybierana przekątna ekranu to 30-39 cali) i w umiarkowanej cenie (najchętniej - do 2000 zł). Cena nie odgrywa jednak głównej roli w naszych wyborach - najtańszych modeli telewizorów szukało tylko 2 % przeglądających kategorię internautów.

- Użytkownicy byli szczególnie zainteresowani ofertą telewizorów Full HD, które wyprzedziły modele HD Ready o 82,5 %. Modelami o innego rodzaju rozdzielczości interesowało się zaledwie 4,5 % użytkowników – mówi Justyna Staszewska, PR&Marketing Assistant porównywarki Okazje.info. Jednak najczęstszym kryterium wyboru okazał się producent.

Największą popularnością wśród użytkowników Okazje.info cieszy się firma Sony, która przyciągnęła uwagę 27 % internautów. 25% użytkowników wybierało Samsunga, trzecią w kolejności lokatę zajęło LG z zainteresowaniem na poziomie 12 %.

- Niezdecydowani klienci szukają informacji u innych kupujących - mówi Justyna Staszewska. - Poza danymi dotyczącymi parametrów, internauci często szukali informacji o wyborach innych użytkowników. Ranking telewizorów LCD odwiedziło 4,5 % zainteresowanych telewizorami, a dział porad dotyczących wyboru sprzętu – 4 %.

Jak wynika z danych porównywarki, szukających pomocy jest dość dużo. Zarówno ranking jak i porady znalazły się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych stron związanych z kategorią: telewizory LCD.

Licencja: Creative Commons